Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door meesmerel1
#59227
Mijn kitten heeft besloten dat hij geen Carnibest Natuurmix meer blieft (terwijl hij het eerst met smaak at). Hij wil Bibi!

Is er misschien iemand die wil ruilen? Ik heb nog 7 zakjes van 250 gram liggen... (anders heeft mijn hond mazzel...)
Gebruikersavatar
Door chooky
#59229
Ik zou die zakjes nog even bewaren.
Je zult zien dat ze nou net na een weekje bibi, dat ineens niet meer wil en alleen nog maar carnibest lust ;D
Door meesmerel1
#59231
Hij lijkt behoorlijk determined ;D Hongerig katertje van bijna 6 mndn...eet in principe alles wat los en vast zit...maar dit...hij moet het niet...eet liever de hele dag niet. Ik zal in elk geval maar Bibi inkopen (nog mensen in het Gooi die het voeren?)...
Jammer genoeg heb ik weinig ruimte in de vriezer (ligt al vol met Duck en Carnibest van de hond ;) )...
Door Yorick
#60100
meesmerel1 schreef: Hij lijkt behoorlijk determined ;D Hongerig katertje van bijna 6 mndn...eet in principe alles wat los en vast zit...maar dit...hij moet het niet...eet liever de hele dag niet. Ik zal in elk geval maar Bibi inkopen (nog mensen in het Gooi die het voeren?)...
Jammer genoeg heb ik weinig ruimte in de vriezer (ligt al vol met Duck en Carnibest van de hond ;) )...
Vriezertje bijkopen ;D Is hier net zo, alles steekt propvol voor de diertjes!

Spijtig genoeg kan ik je niet helpen aangezien ik net begonnen ben om mijn katten te overtuigen maar hun brokken in te ruilen voor dat heerlijke vlees
Door meesmerel1
#60382
te klein huis ervoor :D

Mijn katertje eet verder wel al het andere versvoer en barf (ook van de hond als het aan hem ligt). Ik vraag me dus af of het aan de samenstelling ligt...
Door Lara
#60803
Hier eten ze de Carnibest alleen met wat water erdoor ::)
We hebben voor de verandering nu ook maar eens de vleesmix meegenomen afgelopen weekend
Door meesmerel1
#64504
Hij wil het nog steeds niet en ook de vleesmix niet >:( Stom ding! Hij wil de Bibi van Mees ;) Weghalen of laten staan helpt allemaal niet. Hij vindt het gewoon vies. Misschien omdat het zo fijn is? Geen idee. Iemand dus nog behoefte aan 4 zakjes vleesmix a 250 gram en 7 zakjes natuurmix? Ik zou t graag ruilen voor Bibi of Prins, maar evt. ook voor Carnibest of Bibi-hondenvoer...
Door meesmerel1
#67308
Ben er achter, hij vindt het inderdaad te fijn. Carnibest voor de hond lust ie wel (of zou ie denken dat ie een hond is). Ik had het kunnen weten, hij lust ook geen pate uit blik (ja pre-barfplaatstijd ;) )...Niks mis dus met die zakjes (Mees vindt het ook erg lekker ;) ).

Niemand die het wil? Ik kom in Utrecht, Hilversum, Amsterdam en Almere...
Door meesmerel1
#67411
Als iemand interesse heeft erin, dan hoor ik het wel...woon dus in Hilversum en de zakjes moeten plaatsmaken voor Bibi, dus iemand???
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door