Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#590845
Moet ik die dingen platslaan met de hamer, of gewoon zo geven?
Kan ik ervoor beter spiervlees of orgaanvlees geven (in dezelfde maaltijd)? Of maakt dat niet uit? Hij heeft nog wel eens harde ontlasting na RMB's...

Rachel.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#590849
Die kun je gewoon zo geven, het kan misschien even duren, maar hij moet die gewoon weg kunnen knagen.

Of er vlees bij moet hangt af van de hoeveelheid vlees die er aan het karkas zit. Hier gaat er in dezelfde maaltijd nooit vlees bij.
Laatst gewijzigd door Angelique op do 13 jul 2006, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Malamoods
#590853
Hij is beginner, dus wat vlees erbij (ook vanwege harde ontlasting na het eten van kippennekken, eendennekken, vleugeltjes, etc.)... De karkassen zijn volgens mij van carnibest (iemand ervaring mee?)... Er zit wel vlees aan, maar omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb, kan ik niet echt beoordelen of het veel is... Ik doe er voor de zekerheid gewoon wat vlees bij... Het wordt zijn eerste karkasje...

Rachel.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#590858
Malamoods schreef: Hij is beginner, dus wat vlees erbij (ook vanwege harde ontlasting na het eten van kippennekken, eendennekken, vleugeltjes, etc.)... De karkassen zijn volgens mij van carnibest (iemand ervaring mee?)... Er zit wel vlees aan, maar omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb, kan ik niet echt beoordelen of het veel is... Ik doe er voor de zekerheid gewoon wat vlees bij... Het wordt zijn eerste karkasje...

Rachel.
Ja, doe maar, lijkt me een goed idee, kwaad kan het in ieder geval nooit. Je kunt een indicatie geven door het karkasje even op een weegschaal te leggen. Een leuk bevleest karkasje gaat zeker zo rond en over de 100 gram wegen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door