Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#586646
In de supermarkt zag ik van de week tussen de hondesnoep zakjes liggen met gedroogde hele kleine visjes. Ze leken me erg geschikt als beloningssnoepje of zit ik er helemaal naast?
Er stond niets op de verpakking, alleen maar "gedroogde visjes".
Door Lil
#586749
Oh daar zijn ze hier ook dol op! En ik bedoel inderdaad ze, het lukt met daarmee niet om de hond te belonen en de katten er geen te geven.
Door Lizzy
#586769
Zijn dat die kleine gedroogde ansjovisjes, eigenlijk voor de kat? Ja, ik heb ze hier ook, maar mijn honden zijn er niet gek op....
Door Lil
#586873
Lizzy schreef: Zijn dat die kleine gedroogde ansjovisjes, eigenlijk voor de kat? Ja, ik heb ze hier ook, maar mijn honden zijn er niet gek op....
Bij mij is het spiering geloof ik en het is voor de hond volgens de verpakking, die voor de kat zijn een ander vissoortje (vraag me niet welke).
Door MollyBella
#589985
Hier zijn ze er dol op, schoonmoeder heeft ze altijd en ze knuffelen haar niet eerst, ze lopen rechtstreeks door naar de bak met visjes, schoonmoeder en ik dachten ook dat het te zout was, ik geloof dat schoonmoeder zelf geproefd heeft ;D, iig ze zei dat ze echt niet zo zout waren !!!
Door Lil
#590698
judith1967 schreef: Zijn die visjes dan niet vreselijk zout??

Ik vind het ook wel makkelijk als beloningssnoepje,maar volgens mij is het best wel zout. :-\
Hiero visjes zonder zout.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door