Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vandunes
#585774
Een tijdje terug had ik gevraagd wanneer je nou een kipkarbonade o.i.d. kan loslaten. Nu kauwt Bo heel goed en dus heb ik vandaag een eendenvleugel gewoon gegeven. Maar dan weet hij niet zo goed wat hij er mee moet en als ik het dan weer voor hem vast houd gaat hij er weer op kluiven. Hij snapt niet echt dat hij zn eigen pootjes er op kan leggen. Tips?????
Op zn nylabone kauwt hij wel met zn poten erbij dus hij kan het wel.

Groetjes Jacqueline & Bo
Gebruikersavatar
Door pike
#585830
Zou niet weten, Pike zet tot nu toe nergens zijn poot op. Nek, vleugel, bout, halve kip, hij neemt het tussen zijn kaken en kauwt. Zijn poten gebruikt hij alleen bij een groot recreatiebot. Misschien moet je hem niet te snel weer gaan helpen, zeg zoek het zelf maar uit en kijk de andere kant op. Negeer hem. Misschien gaat hij het dan proberen.
Door Tanna
#585992
George zet ook geen pootjes op vlees en botten, wel op de bullepees of het pensstaafje wat ze eet. Volgens mij wil ze gewoon haar poten niet vies maken.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#586175
Gewoon zelf laten doen en hier doen ook niet alle honden hun poten erop zetten, ik heb er maar 1 die haar poten gebruikt bij het eten van een kippenpoot de rest pakt het op en dan zie je zo langzaam de poot naar binnen schuiven
Door Borke
#586250
Gewoon lekker zelf uit laten zoeken, als hij het lekker vindt, dan lukt het hem wel en anders dan heeft hij niet genoeg honger ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door