Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Michael Somers
#585964
Hallo allemaal,

Mijn naam is Michael en ik ben chef-kok. Dit doe ik dus ook voor onze Argentijnse Dog. Zij is mijn grootste fan als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. Nu vraag ik me af of er behoefte aan zou zijn om in groepsverband kooklessen gaan geven, met een stukje "barf theorie"?
Graag hoor ik jullie reactie via [email protected]
Door 202Spots
#585966
Ine schreef: Begrijp ik je nu goed en kook jij voor je hond?
Nee joh...er staat dat:
"als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. "
Das Bones and RAW food toch? 8)
Wat is je specialiteit Michael? , of wat voor soort restaurant ben je chef?
Waar ergens wil je ons kookles geven dan? Gaat dat wat kosten en hoeveel lessen en minimaal hoeveel personen?
Door Michael Somers
#585967
excusus voor de foute benaming, ik bedoel maaltijden samenstellen en bakken, maar t is al laat en ik heb net voor veel mensen gekookt.....
Door 202Spots
#585968
Oh, ik denk dat Lizzy dit morgen wel naar de Bar verplaats, want staat denk ik verkeerde afdeling, we zien wel..
Door Ine
#585969
Michael Somers schreef: excusus voor de foute benaming, ik bedoel maaltijden samenstellen en bakken, maar t is al laat en ik heb net voor veel mensen gekookt.....
Bakken??
Door 202Spots
#585970
Michael Somers schreef: excusus voor de foute benaming, ik bedoel maaltijden samenstellen en bakken, maar t is al laat en ik heb net voor veel mensen gekookt.....
Thuis visite gehad dan?
Gezellig! Wat heb je allemaal klaargemaakt voor ze?
Door Ine
#585971
202spots schreef: Nee joh...er staat dat:
"als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. "
Das Bones and RAW food toch? 8)
Ja, dat weten wij, maar Michael ook?
Door tieneke
#586060
Michael Somers schreef: Nu vraag ik me af of er behoefte aan zou zijn om in groepsverband kooklessen gaan geven, met een stukje "barf theorie"?
Huh ???
Door conleeuw
#586079
nou ben ik mischien een beetje dim, maar wat gaan we dan bakken?? als we op les komen?? de barfmaaltijd?? of iets voor de barfbereiders ;)
Door tieneke
#586082
conleeuw schreef: nou ben ik mischien een beetje dim, maar wat gaan we dan bakken?? als we op les komen??
Jij wilt dus op kookles ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door