Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#580446
Wanneer ging het Islam centrum nou dicht? Ik heb al gezocht naar het berichtje, maar ik kan het niet vinden :-\
Door Audrina
#580447
De slager schreef: Beste mensen,

Ik wilde u even mededelen dat Islam Centrum van 18 juli t/m 7 augustus op vakantie is (week 29 t/m 31).
Vanaf dinsdag 8 augustus staan we weer voor u klaar!

LET OP!!!
week 28 weinig voorraad, dus bestel op tijd!


IK hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

MVG
De slager
Gebruikersavatar
Door sylvia
#580842
Ik heb vorige week de vriezer al vol gegooid , toen de slager het in de auto zette kwam er iemand langs die zei "he jij bent zeker iemand van barfplaats ? " ;D ;D ;D

Ik heb geen idee wie het was maar iemand van BP dus neem ik aan ;D
Door Laura2004
#580847
Als ik daar een Nederlander zie staan dan ga ik er eigenlijk al vanuit dat het iemand van BP is. Ik val niet op daar 8) Van mij hadden ze (als mijn vader niet had verteld dat ik vegetariër ben) nog steeds gedacht dat ik gewoon heel veel kook voor familie en vrienden. ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#580853
Laura2004 schreef: Als ik daar een Nederlander zie staan dan ga ik er eigenlijk al vanuit dat het iemand van BP is. Ik val niet op daar 8) Van mij hadden ze (als mijn vader niet had verteld dat ik vegetariër ben) nog steeds gedacht dat ik gewoon heel veel kook voor familie en vrienden. ::)
Ik stond daar en naast mij stond een mevrouw en ik gok dat ze ergens uit de buurt van Afghanistan kwam (kan er naast zitten ) die vrouw zei tegen mij " u heeft veel kindertjes......of hondjes? " Ik : hondjes .
Toen kwam de slager net aan met een hele dikbevleesde lamsribben kast en toen zei ze met grote ogen.."die niet voor de hondjes toch :o " op mijn ja zei ze nee joh niet voor hondjes deze vlees is veel te mooi voor hondjes >:( en tegen de slager zei ze, hondjes van mevrouw eten mooier vlees dan mensen uit mijn land :-\

Ik reageerde hierop dat dit inderdaad voor de mensen in haar land erg triest is.
Door tieneke
#580871
sylvia schreef: Ik heb vorige week de vriezer al vol gegooid , toen de slager het in de auto zette kwam er iemand langs die zei "he jij bent zeker iemand van barfplaats ? " ;D ;D ;D

Ik heb geen idee wie het was maar iemand van BP dus neem ik aan ;D
Volgens mij komt half Bp daar ;D ;D
Jammer dat ik te ver weg woon...lijkt me echt een super adres :P
Door dunja
#580872
sylvia schreef: Ik stond daar en naast mij stond een mevrouw en ik gok dat ze ergens uit de buurt van Afghanistan kwam (kan er naast zitten ) die vrouw zei tegen mij " u heeft veel kindertjes......of hondjes? " Ik : hondjes .
Toen kwam de slager net aan met een hele dikbevleesde lamsribben kast en toen zei ze met grote ogen.."die niet voor de hondjes toch :o " op mijn ja zei ze nee joh niet voor hondjes deze vlees is veel te mooi voor hondjes >:( en tegen de slager zei ze, hondjes van mevrouw eten mooier vlees dan mensen uit mijn land :-\

Ik reageerde hierop dat dit inderdaad voor de mensen in haar land erg triest is.


Voelde je je niet een beetje knullig??? Teminste ik vheb dat zelf wel een beetje in zo'n situatie.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#580887
dunja schreef: Voelde je je niet een beetje knullig??? Teminste ik vheb dat zelf wel een beetje in zo'n situatie.

Ja in eerste instantie wel maar ja door mijn hond rotzooi te voeren krijgen de mensen in haar land niet beter te eten, ik denk dat iedere hond in Nederland beter eet ook met brokken dan de meeste mensen in hongerlanden, wij leven hier en onze honden ook dus eten ze volgens onze standaard. Mijn schoonmoeder krijgt overigens een beroerte dat mijn honden kippenbouten eten en eendendijen dat is geen voer voor honden schandalig :o
Ook daar lig ik niet echt wakker van.
Het is triest dat er mensen hongerlijden, maar je helpt ze er niet mee door je huisdieren dan maar minder goed te voeren , het is zelfs zo dat door onze aankopen de Nederlandse staat meer binnenkrijgt en een gedeelte daarvan wordt besteed aan buitenland hulp.
Door dunja
#580897
mmm ik weet t!! ik krijg ook zulke reacties vansommige mensen. Maar dat vind ik ook niet erg. Je hebt gelijk wat je zegt over die andere landen. Maar het voelt wel ff knullig.
Door tieneke
#580898
dunja schreef: Voelde je je niet een beetje knullig??? Teminste ik vheb dat zelf wel een beetje in zo'n situatie.
Dat had ik ook in het begin maar nu niet meer ;)
Hier eten de mensen pens en kippennekken/eendennekken/runderhart etc en sommigen vinden het al schokkend dat de nollers dit eten,laat staan als ze zouden weten dat er hele eend,konijn,etc naar binnen wordt gewerkt :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door