Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door **ilse**
#580561
Ik geef mijn hondje nu al een poosje naast de kvv kippennekken,eendennekken,en kippenvleugels, dus ik dacht ik ga eens bij de islamiet verder kijken wat hij ter afwisseling heeft. Nu hev ik lamsribbetjes gekocht, moet je die ook eerst bewerken met een hamer of geef je die zo. Ook had hij lamsboutjes liggen, volgens mij kon je die niet geven, maar ik heb er toch een mee genomen, was 20 cent dus alla, wat kan er gebeuren!
Maarrrrrrrr, alleen als recreactiebot, hoe geef je dat, laat je ze er bijv 15 minuten op knagen en haal je het dan weg, ik heb geen idee!
Wie zou mij wat tips kunnen geven!
Ben nog zo groen in barfland!
groetjes Ilse ;D
Door 202Spots
#580566
bakkertje1 schreef: Ik geef mijn hondje nu al een poosje naast de kvv kippennekken,eendennekken,en kippenvleugels, dus ik dacht ik ga eens bij de islamiet verder kijken wat hij ter afwisseling heeft. Nu hev ik lamsribbetjes gekocht, moet je die ook eerst bewerken met een hamer of geef je die zo. Ook had hij lamsboutjes liggen, volgens mij kon je die niet geven, maar ik heb er toch een mee genomen, was 20 cent dus alla, wat kan er gebeuren!
Maarrrrrrrr, alleen als recreactiebot, hoe geef je dat, laat je ze er bijv 15 minuten op knagen en haal je het dan weg, ik heb geen idee!
Wie zou mij wat tips kunnen geven!
Ben nog zo groen in barfland!
groetjes Ilse ;D
Lam Ribbetjes zijn vrij zacht,en kunnen wel zonder meppen gekluift worden,
't is makkelijker om er 'n paar die nog aan elkaar vast zitten te geven.
Lamsbout..bedoel je stuk van de poot met bot erin?
Je kan wel 't vlees eraf laten kluiven en dan de bot weg halen.
Door **ilse**
#580590
Lamsbout..bedoel je stuk van de poot met bot erin?
Je kan wel 't vlees eraf laten kluiven en dan de bot weg halen.
[quote][/quote]


Ja die bedoel ik, ik wist wel dat ze die niet opmochten eten, maar het zag er zo echt bot, bttig uit, en hij kostte 20 cent, dus na de kvv, even kluiven en dan hup weg ermee!
:o
Door 202Spots
#580594
Je bedoelde zoiets toch he?
Wanneer het maar 20 cent koste, dan was waarschijnlijk het vlees er al af gesneden?
Dan i.d.d heel even kluiven op de bot, wat eigenlijk hetzelfde is als mergpijp, dus TE hard.
Afbeelding
Door **ilse**
#580597
d'r zit inderdaad veel minder vlees op, eigenlijk wiat ik al dat het niet veel was voor Candy, maar ach.... ik laat haar straks ff kluiven nen dan hup, de kliko in! ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door