Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#579621
kan iemand mij vertellen of dit een bekend probleem is? Twee van de drie honden eten graag een visje, al meer dan een jaar. Ik heb ze in het verleden sardientjes gevoerd. Jazz at sporadisch ook wel een visje. Nu willen geen van allen sardientjes eten????? zelfs Dot niet. Ik snap er in iedere geval niets van. Kan het zijn dat ze anders proeven? elders vandaan komen? eerst een beetje oud moeten zijn? (dus in de vriezer)???? of juist te oud zijn? (vers van de markt lijk mij sterk) begrijpen doe ik het in iedere geval niet ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#579627
Lag het wel op een bedje van artisjokkeharten en zat er wel dillesaus op? had je wel eerst alle graatjes van de scherpe puntjes ontdaan?


Anders snap ik er ook niks van hoor
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#579688
Skik blieft ook geen sardientjes.
Ik blijf het overigens wel geven. In hele kleine stukjes door iets anders heen.
Maar hij presteert het om er precies omheen te eten. ::)
Wat hij wel lekker vindt is zalmfillet uit de diepvries en koolvisfillet uit de diepvries gaat er ook wel in.
Door conleeuw
#579689
sylvia schreef: Lag het wel op een bedje van artisjokkeharten en zat er wel dillesaus op? had je wel eerst alle graatjes van de scherpe puntjes ontdaan?


Anders snap ik er ook niks van hoor
nou ik ben niet zo erg fancy hoor, gewoon straight up, of liever straight down the hatch was het altijd...... en wat mij nou zo verbaasd is dat Dot het niet wil en Bess, die ook eigenlijk nooit iets weigert
Door conleeuw
#579692
Pauline schreef: Ik herken het probleem, alleen aten ze hier maar 1-malig en niet 1 jaar! >:(
nou moet ik zeggen dat ze het ook niet wekelijks aten, maar wel met enig regelmaat, zeg maar totaal een keer of 15-20....... ik ga het nu eerst even een tijdje in de vriezer laten, dan probeer ik op een later stadium weer, anders maar weer met kookwater overgieten. soms ??? :-\, zouden ze mischien savonds met z'n drieen nog een nabespreking hebben over hoe ze mij lekker voor de gek houden ;D
Door Ike
#579936
Ike heeft ook van die wiselende buien :-\, zo eet ie zalmkop en zo alleen wat visvlees, sardientjes lust ie nu wel maar eerst niet!
Dit heeft ie ook met groente, een poos denk je hij vindt het lekker en dan moet ie 't weer een poos niet, dus ach, ik maak me er niet druk om ;)
Door conleeuw
#579943
Kruimel schreef: Heb ik ook wel eens gehad, en de keer erop aten ze het weer wel. Slechte partij misschien.
nou dat dacht ik dus ook, dus ik ben blij dat jij het herkent, moet ik de handel dan maar liever wegmikken, of zou het als het even in de vriezer heeft verbleven wel weer lukken? wat heb jij toen gedaan?
Door Mevroi Kruim
#580408
conleeuw schreef: nou dat dacht ik dus ook, dus ik ben blij dat jij het herkent, moet ik de handel dan maar liever wegmikken, of zou het als het even in de vriezer heeft verbleven wel weer lukken? wat heb jij toen gedaan?
Nou, het lag al uit de vriezer en de beestenboel vrat het niet dus dat is in de kliko verdwenen. De keer erop had ik verse sardien en dat aten ze wel, niet echt enthousiast maar dat is meestal met vis.
Door conleeuw
#580703
Kruimel schreef: Nou, het lag al uit de vriezer en de beestenboel vrat het niet dus dat is in de kliko verdwenen. De keer erop had ik verse sardien en dat aten ze wel, niet echt enthousiast maar dat is meestal met vis.
nou dan gaat get donderdag ochtend gewoon in de kliko... ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door