Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#578796
Mag je, als je KVV geeft, ook een dag tussendoor alleen bijvoorbeeld eendenekken geven, als het gewicht overeenkomt met wat ze op een dag eten??
Door Lizzy
#578825
Het gewicht hoeft niet eens persee overeen te komen. Je honden kunnen best een keer wat minder eten. Of een beetje meer. Eendennekken is prima, ter afwisseling.
Door tt-tjes
#578830
Thnx, ik neem aan dat ik dit dan ook met een eendekarkas kan afwisselen??
Door tieneke
#578849
tt-tjes schreef: Thnx, ik neem aan dat ik dit dan ook met een eendekarkas kan afwisselen??
Als je honden met de nekken verder geen probleem hebben mag je gerust karkas geven.
Door tt-tjes
#578855
Eendenekken krijgen ze nu ongeveer een week of 4. Hebben ze helemaal geen problemen mee, ze kauwen er goed op en qua ontlasting ook geen punt.
Door tieneke
#578857
tt-tjes schreef: Eendenekken krijgen ze nu ongeveer een week of 4. Hebben ze helemaal geen problemen mee, ze kauwen er goed op en qua ontlasting ook geen punt.
Kan je mooi morgen beginnen met eendkarkas ;) :P
Door Pyts
#578863
Kan een pup van 9 weken die goed om kan gaan met een eendennek ook aan een karkas beginnen?

Dezelfde vraag speelde door mijn hoofd.
Door tieneke
#578866
Pyts schreef: Kan een pup van 9 weken die goed om kan gaan met een eendennek ook aan een karkas beginnen?

Dezelfde vraag speelde door mijn hoofd.

Ja hoor geen enkel probleem,wel opletten dat er goed gekauwd wordt en bij twijfel de karkas even pletten met een hamer.
Door tt-tjes
#578868
tieneke schreef: Kan je mooi morgen beginnen met eendkarkas ;) :P
Krijg ze zaterdag pas binnen ;D ;D. Dus het worden toch weer nekken ;)
Vinden ze ook niet erg hoor.
Op dit moment is het zo als de vriezer opengaat dat ze er met z'n tweeen tegen aan gaan staan om vooral maar niets te missen.
Door tieneke
#578870
tt-tjes schreef: Krijg ze zaterdag pas binnen ;D ;D. Dus het worden toch weer nekken ;)
Vinden ze ook niet erg hoor.
Op dit moment is het zo als de vriezer opengaat dat ze er met z'n tweeen tegen aan gaan staan om vooral maar niets te missen.
Moet je hier zien als rond etenstijd de keukendeur opengaat....ben mijn leven gewoon niet zeker met 2 van die barfvarkens ::) ::) ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#578875
Pyts schreef: Kan een pup van 9 weken die goed om kan gaan met een eendennek ook aan een karkas beginnen?

Dezelfde vraag speelde door mijn hoofd.

Ja hoor gewoon proberen.
Door tt-tjes
#578878
tieneke schreef: Moet je hier zien als rond etenstijd de keukendeur opengaat....ben mijn leven gewoon niet zeker met 2 van die barfvarkens ::) ::) ;D ;D
Vindt ik niks gek, die kunnen als ze willen zo in de vriezer kijken :D :D :P, hoeven ze geen moeite voor te doen.
Door tieneke
#578882
tt-tjes schreef: Vindt ik niks gek, die kunnen als ze willen zo in de vriezer kijken :D :D :P, hoeven ze geen moeite voor te doen.
Ze moesten zich schamen ;D ;D ;D ;D
Door tt-tjes
#578886
tieneke schreef: Ze moesten zich schamen ;D ;D ;D ;D
Aan die twee koppen te zien doen ze dat echt niet ::) ::) ::)
Door tieneke
#578888
[quote="tt-tjes"]
Aan die twee koppen te zien doen ze dat echt niet ::) ::) ::)
[/quote]
;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door