Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EdwinK
#577628
Ik was ooit eens begonnen om zo'n database-je te maken, maar dan doorzoekbaar dmv php enzo. Was me iets te ingewikkeld om te maken.
Door Bullekes
#578556
ik vind het een geweldig initatief omdat ik ook nooit wijskom uit vraag en aanbod!!
Door Malamoods
#578557
Mijn complimenten! Lekker overzichtelijk (op provincie) ingedeeld! Helemaal top! Ook handig als je (in Nederland of Belgie) op vakantie gaat...

Rachel.
Laatst gewijzigd door Malamoods op di 27 jun 2006, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sella
#578589
Erg fijn dat je het voor beginners en gevorderden nu keurig rangschikt!
Mocht ik eens door het land zwerven zie ik zo waar ik makkelijk wat kan scoren!
Door karin2
#578635
erg handig zo'n gerangschikte lijst !!!
fijn dat je ook aan de Belgen denkt ;D (ook al heb ik nu geen hond meer :-\)
maar wel een barfend katje :D.
Door Remke
#578648
O wow geweldig. Ik wist ook niet dat er op 14 min. rijden van het islamcenter paardenvlees voor 1,99 p/kg te koop was :D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#578727
Femke schreef: ik schop 'm nog even omhoog ;)
Ja toe maar weer, mag jij er geen punaise in doen? ::) ;D
Door Femke
#578750
Pauline schreef: Ja toe maar weer, mag jij er geen punaise in doen? ::) ;D
ik heb op dit stukje forum geen punaises ;D

(zelfs niet eens een plakbandje 8))
Door peerle
#578892
Malamoods schreef: Mijn complimenten! Lekker overzichtelijk (op provincie) ingedeeld! Helemaal top! Ook handig als je (in Nederland of Belgie) op vakantie gaat...

Rachel.
ik ben ook al ettelijke maanden van plan zo'n bestand te maken voor op mijn website, speciaal met plaatsen in België...hopelijk kan ik er volgende week aan beginnen (verdrink nu nog in examens en heb echt geen tijd genoeg om aan een website te werken nu).
Door Pyts
#578992
Femke, als je een aanvulling hebt, waar moet je die dan plaatsen?

Ik zet hem nu hier neer.

@ friesland: kamminga's slachthuis Surhuisterveen, inderdaad prima te doen vanuit Groningen en Drenthe. Surhuisterveen ligt aan de A7, snelweg tussen Groningen en Drachten.

Ik heb zelf geen ervaring met Kamminga, haal er nooit vlees (woon op 200 meter), maar zal ze deze week bellen voor wat kopvlees en pens. Dan weet ik dus wel meer.
Door Femke
#579003
Pyts schreef: Femke, als je een aanvulling hebt, waar moet je die dan plaatsen?

Ik zet hem nu hier neer.

@ friesland: kamminga's slachthuis Surhuisterveen, inderdaad prima te doen vanuit Groningen en Drenthe. Surhuisterveen ligt aan de A7, snelweg tussen Groningen en Drachten.

Ik heb zelf geen ervaring met Kamminga, haal er nooit vlees (woon op 200 meter), maar zal ze deze week bellen voor wat kopvlees en pens. Dan weet ik dus wel meer.
Geweldig, super, dank je wel! Reacties mogen per PB of mail.

Als jij achter een prijslijst van Kamminga kan komen zou dat geweldig zijn!!
Door Pyts
#579080
Femke schreef: Geweldig, super, dank je wel! Reacties mogen per PB of mail.

Als jij achter een prijslijst van Kamminga kan komen zou dat geweldig zijn!!
ik zal er even heen wandelen met Ravasz, die ruikt meteen of het goed is daarzo! ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door