Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#578064
Was vandaag bij de Makro en heb even staan snuffelen bij de blenders, staaf-, hand- en andere mixers, maar kan niet kiezen. Wat is wijsheid?? Wat voor apparaat gebruiken jullie voor de mixen?
Door Borke
#578065
Heel decadent, ik weet het, maar wij hebben een 'champion juicer' dat is een soort groente-wring machine en hij is helemaal geweldig.
Foto's ervan staan op barfclub en dat is niet de mijne - dan weet je meteen waar ik het idee vandaan heb ;D
Door Lizzy
#578069
Heel decadent, wij hebben ook de champion juicer

Hier staan foto's: http://www.barfclub.nl/groentenz.htm

Hiervoor gebruikte ik de blender. Dat werkt ook goed hoor, maar ik vind de champion juicer beter. Het enige nadeel van de champion juicer is de prijs.....

Ik wil nog steeds deze gaan kopen om eens uit te proberen: http://www.livingfoods.nl/producten_sappers.htm

Geen idee of dat wat is, maar de prijs is zo aantrekkelijk....
Gebruikersavatar
Door pike
#578077
Na lang wikken en wegen heb ik gekozen voor de staafmixer met bijgeleverd hakmolentje van Braun. De MR 6550 MCA, met roestvrijstalen staaf (was bang dat kunststof misschien snel stuk zou gaan). Ik heb hem pas een week maar het gaat super 8). Eerst even in hakmolentje vervolgens met de staafmixer en voila een fantastische groentep...
puree ;D ;D ;D
kostte me wel 60 euro :( maar als hij een lange levensduur heeft is hij zijn geld wel waard.
Door EdwinK
#578083
Ik heb nog een oude keukenmachine van Moulinex, die gebruik ik om alles goed te hakken en te snijden, daarna over in de blender van een goedkoop merk (je ziet ze wel eens op tv bij Telsell of andere tv-shops). Bevalt prima. Is misschien niet de allersterkste, maar het werkt.
Door Borke
#578085
pike schreef: Na lang wikken en wegen heb ik gekozen voor de staafmixer met bijgeleverd hakmolentje van Braun. De MR 6550 MCA, met roestvrijstalen staaf (was bang dat kunststof misschien snel stuk zou gaan). Ik heb hem pas een week maar het gaat super 8). Eerst even in hakmolentje vervolgens met de staafmixer en voila een fantastische groentep...
puree ;D ;D ;D
kostte me wel 60 euro :( maar als hij een lange levensduur heeft is hij zijn geld wel waard.
Zo heb ik het de eerste keren ook gedaan, maar dat was ik snel zat...
Door Borke
#578090
-Saskia- schreef: Jullie maken me nieuwsgierig:
is het ding van platinum met diamanten onderdelen, ofzo? ;D
Er zit een rvs voering in en het machine huis is van staal.
De motor is zeer krachtig en gaat maar door. Wel meer dan 1 uur achter elkaar zonder enige hapering.

Maar goed, het nadeel is de prijs...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door