Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Filou
#576724
Mijn schoonfamilie slacht vandaag een schaap. 8)

Organen en schedel zijn al gereserveerd door Filou. Jippie!!!

Ik vermoed dat alle organen wel goed zullen zijn voor Filou hé?
Door Laura2004
#576727
Als het een schaap is zou ik de kop niet geven, dat lijkt mij veel te hard, maar als het een lam is kan je de kop wel geven.
En je kan alle organen geven hoor ;)
Door Filou
#576728
ja, 't is een lam... als het meer dan 600gr weegt, geef ik het niet. Ik zou er misschien wel de tong en hersenen uitprutsen, maar weet eigenlijk niet tot hoever ik daartoe in staat ben. :-\

Tot nu toe wel geen problemen met barfen en zo... maar da's denk ik wel heel extreem dan hé ;D
Door Lizzy
#576732
Ja, ik zou geen orgaan kunnen bedenken dat je niet kunt gebruiken. Overigens ga ik er vanuit dat het lam goedgekeurd is? Want anders schijn je de lever (volgens Ian B) beter eerst 21 dagen in te kunnen vriezen, vanwege lintworm.
Door Filou
#576734
ze gaan hem zelf opeten, dus ja, zal wel goedgekeurd zijn...

Galip denkt dat ze de lever niet zullen geven, aangezien ze die zelf eten hier :-X
Door tieneke
#576735
Verser kan niet :P
Lekkere ribbetjes,nek oh oh dat wordt smullen!
Geef mij ook zulke schoonouders ;)
Door tieneke
#577833
Filou schreef: 't was maar een magere oogst.. Heb alleen de pens gekregen... :(
Das niet vet :-\
Gebruikersavatar
Door Nitus
#577836
Filou schreef: 't was maar een magere oogst.. Heb alleen de pens gekregen... :(
Jammer :(, daar gaat je feestje....
Door 202Spots
#578920
Nou ja..in ieder geval iets!!
Hebben zelf ook de kop gegeten denk ik? ;D
Toen ik met me eerste kop bij de kassa kwam, vroeg Fatimah heel bezorgd of ik goed recept wilde hebben voor lam kop in de oven???
Uhh..neuhhh ik geef 'm rauw aan me hond...
Ohhhww echt? :o ::)
Door Filou
#579742
mijn schoonfamilie ging er soep van maken, dacht ik... nu ja... 't was toch een volwassen schaap, dus ja... geen kop voor filou. Ben toch al blij voor die vuile pens... zonder wormen ;D

Nu gingen ze mij ook een stuk van de lever geven, maar kvrees dat die aan mn neus voorbij vliegt, want we liggen in ruzie, mn schoonfamilie en ik :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door