Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#576726
Ik kon het eergisteren niet laten, toen ik voor een leuk prijsje bij de poelier konijnenbout zag liggen en kocht een paar kilo met in mijn achterhoofd het gegeven dat ze het maanden terug niet meer lustten en er echt van gruwelden :-\Jaco vroeg nog of ik gek was!
Gisteravond was het uur van de waarheid en ik gaf ze ieder hun portie....Tara ging er meteen aan likken en kluiven :DTinus dacht wat is dit nu weer?en je zag hem twijfelen van: doe ik het of doe ik het niet?
En ja hoor!hij begon ook te kluiven en met wat moeite had ie na een tijdje toch alles op!
Dus vanaf nu weer iedere week konijn op het menu....rare honden zeg die nollebakmonsters ??? ::) ::)
Laatst gewijzigd door tieneke op za 24 jun 2006, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#576856
Lizzy schreef: Vreemd he! Ja, vreemde beesten... Zo eet Pinkel ineens weer parelhoen ::)
Rare honden ::) ::)
Maar ben echt blij dat ze weer konijn eten in ieder geval!
Door tieneke
#577071
pippy schreef: Dit doet me toch overwegen om het ook maar weer eens te proberen ;D
Laat ze dit bericht even lezen ;) ;D ;D
Door tieneke
#577072
Mieke L. schreef: Skik vindt de ene keer konijn lekker en de ander keer moet hij er niets van weten!
Ook al zo'n verwende hond >:( ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door