Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door zoem zoem
#576244
Hoi Allemaal ,
ik ben nog niet zo thuis in het zoeken op de site en kan niet altijd m'n bericht terug vinden ,mar ik blijf het proberen.
Heb bij de turkse slager een zak vol( zeker 10kg ) met lams stukken gekregen , deze keer gratis de volgende keer 50 cent p/kg . ;D
er zit in ; ribben , stukjes vlees en vet maar ook botten van de poten , mag dat ??? : of is dat te hard en zal ik die weggooien .
gr.
maja
Door 202Spots
#576341
zoem zoem schreef: Hoi Allemaal ,
ik ben nog niet zo thuis in het zoeken op de site en kan niet altijd m'n bericht terug vinden ,mar ik blijf het proberen.
Heb bij de turkse slager een zak vol( zeker 10kg ) met lams stukken gekregen , deze keer gratis de volgende keer 50 cent p/kg . ;D
er zit in ; ribben , stukjes vlees en vet maar ook botten van de poten , mag dat ??? : of is dat te hard en zal ik die weggooien .
Goeie vangst!!! ;D
Maar het TE veel vet en de poten botten NIET geven!

(Om je eigen bericht te vinden,kijk op je profile en dan op de laatste berichten) ;)
Door zoem zoem
#576402
Hoi ,
:-[o.k. die dan de deur uit , het vet zijn kleine stukjes van ongeveer 1 a 2 cm.
de ribben zijn goed dus, gelukkig.
heb vandaag helemaal geluk gehad , ;D heb een zalmkop,2 scholkopjes zalmrug , 11 makreelkoppen en 3 kg rode poon (dat stond pas op barfplaats ,heb foto gezien maar moet nog checken wat daarmee moet) heb alleen de 3kg poon moeten betalen voor 6,- euro . :D
en vlak voor mijn neus vloog een houtduif tegen een auto , wel zielig maar hij/zij zit nu wel in m'n diepvries , ai ...voel me een kanibaal!!! :-[
Door zoem zoem
#576418
heb het bericht over de rode poon gevonden , ben de koppen al aan het verwijderen en de scherpe vinnen (jaks ) >:(
lusten de honden de vis niet , geen probleem , poon is super op de barbeque.
had al in mijn vingers geprikt ben benieuwd of m'n hand dik wordt. ???
groetjes;
Door zoem zoem
#576780
hoi ,
jonge duiven(van de duivenmelker) die nog niet vliegen lusten ze wel.
van de zalm zijn er 4 van de 6 die het lusten.
natuurlijk zit daar de dieet club bij , die eten volgens mij alles.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door