Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#569706
Ik overweeg de BARF-producten van Wildhandel Van der Cruijsen uit Mill op te nemen in de winkel.
Nou wil ik graag jullie ervaring weten.
Zijn de producten van goede kwaliteit?
Is de service in orde?
Zijn alle producten ook aanwezig die je besteld hebt?
En alle info die je nog meer kwijt wilt hoor ik graag ;)
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Door danielle1980
#569747
ja de producten zijn goed, je moet echter wel goed zeggen wat je wilt hebben en voor welke prijs.

bv alles in grovere stukken, of iets niet gemalen, of verdeeld ik bepaalde zwaarheid.
maar kan wel allemaal geregeld worden.

echter ik had bv hertenribben besteld en die waren en niet omdat ze besloten hadden een weekje later te slachten. :-\
maar hij had wel netjes naar me gebeld om het te vertellen van te voren.

ik weeg trouwens alles altijd na en ik kreeg meer dan ik besteld had, dats ook wel leuk ;D
Laatst gewijzigd door danielle1980 op wo 14 jun 2006, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#569751
Ik ben er net vandaag geweest. Ze hadden helaas nog maar beperkte voorraad vanwege het einde van het seizoen, maar alles dat ik heb meegenomen is prima en niet duur.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#569841
Mijn ervaring met de spullen uit Mill is ook goed. Goede kwaliteit tegen geringe prijzen.
Idd van tevoren bestellen, als dingen er niet zijn wordt dat doorgegeven.
Door Cindy de Wolf
#569844
Ook hier volop teverdenheid over de spullen uit Mill. Helaas door de beperkte hoeveelheid had hij geen hertenribben, hazenkarkas en struisvogelkarkas meer maar verders helemaal toppie ;D
Door amber13
#569912
Dit weekeind heb ik voor het eerst wat uit Mill gekocht, alleen de hertenribben waren er niet, en voor haas was het niet het seizoen. Veder zag het er allemaal goed uit.

Verder had ik ook een stuisvogelkarkas besteld, en kreeg dus een enorm heel onhandelbaar stinkend karkas van 7 kilo :o Ben redelijk "barfproof" maar dit was een zware klus :-X Nou eten jou honden waarschijnlijk meer als die van mij, dus scheelt het misschien nog dat je hem niet in zoveel kleine porties hoeft te verdelen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door