Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#563899
Is lamslever minder 'vervuild' dan runderlever? Of maakt het geen fluit uit?

Mijn redenering: een lam leeft niet zo lang voordat hij geslacht wordt, dus krijgt de lever minder kans om gifstoffen op te nemen?
Laatst gewijzigd door Femke op ma 05 jun 2006, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#563916
Ik denk dat je over het algemeen wel kunt zeggen dat dat het geval is. Want de meeste lammeren staan buiten en worden vrij natuurlijk gehouden. Ik denk dat biologische runderlevers en lamslever elkaar weinig ontlopen.
Door Femke
#563921
Lizzy schreef: Ik denk dat je over het algemeen wel kunt zeggen dat dat het geval is. Want de meeste lammeren staan buiten en worden vrij natuurlijk gehouden. Ik denk dat biologische runderlevers en lamslever elkaar weinig ontlopen.
hartstikke mooi, dan heb ik weer een vast agendapuntje voor de inkopen bij 't IC ;)
Door Femke
#563929
Tinker schreef: Wij geven eigenlijk alleen maar kippenlevertjes :-\De enigste andere lever wat ik ooit heb gegeven was kalfslever en dat aten ze pertinent niet.
ik hoor wel eens dat honden lever lekkerder vinden als het licht gekookt is. Misschien is dat wat voor je?
Door Femke
#563965
Tinker schreef: Nou nee hoor dan eten ze maar kippenlevertjes.Ik moet ook al 1x per week hun visje koken omdat het zulke zeikertjes zijn.
;D ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door