Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Thunder
#55703
Ik kan hier in de buurt aan kuikens geraken,moet ze wel per 250 nemen. Is dit geschikt om er een complete maaltijd van te maken?

Groetjes,Anja.
Door Li@nne
#55713
Bedoel je eendagskuikens van ca. 40 gram per stuk?
Hier eten ze die echt niet! Zelfs niet nadat ik ze in de blender had gedaan. Ik zou zeggen, kijk eerst of je hond ze lust!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#55812
Waarom zou je er een complete maaltijd van willen maken? Wanneer je zelf samenstelt hoeft een maaltijd niet compleet te zijn. Door telkens andere dingen te geven bereik je de balans na een bepaalde periode. (Kijk bijvoorbeeld eens bij de menu's hoe anderen dat doen).
Wanneer je een complete kant en klare voeding geeft en je wilt de kuikens af en toe geven ter afwisseling dan kun je dat ook rustig 1 of 2 keer per week doen. Geeft niks dat die maaltijd dan een keer niet compleet is, hoor.
Door avalon
#55849
Li@nne schreef: Bedoel je eendagskuikens van ca. 40 gram per stuk?
Hier eten ze die echt niet! Zelfs niet nadat ik ze in de blender had gedaan. Ik zou zeggen, kijk eerst of je hond ze lust!
Akelig he, zo'n beest in de blender. Brrrr krijg weer rillingen bij die gedachte. Ik heb het ook zo gedaan toen mijn honden ht niet aten.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#55851
Nee, dan een paar katten die het nodig vinden om zo'n beestje eerst een keer of 6 tegen de muur te gooien om te kijken of ie stuitert.
De gele tjet druipt van de muren. En dan laten ze soms de pootjes liggen.....
Misschien vind ik die blender helemaal nog niet zo'n slecht idee. Chickenshake ???
;D ;D ;D
Door Li@nne
#56088
Akelig he, zo'n beest in de blender. Brrrr krijg weer rillingen bij die gedachte. Ik heb het ook zo gedaan toen mijn honden ht niet aten.
Nou... nooit meer brrrr
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door