Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Borke
#557197
Gistreren vierden we mijn verjaardag, met allemaal lekkere hapjes op tafel.
Borke is dol op lekkere hapjes, maar ik had ook geen zin om hem in zijn bench op te sluiten.

Dus had ik hem een uurtje na een flinke wandeling een keer onbeperkt laten eten van een flink stuk lamsvlees met bot en kippenvleugeltjes, totdat hij niet meer wilde eten. Uiteindeilik at hij 2x zijn dagportie, totaal 1 kg vlees (Borke weegt 23.5 kg).

Het was een succes, want hij was veel minder geinteresseerd in de hapjes op tafel en heeft heel veel liggen slapen, tussen het naar buiten rennen (met de rokers) door.

De 'luchten' die hij echter liet gaan, waren indrukwekkend. Zo hadden we het nog nooit met hem meegemaakt.

Is dat ook julie ervaring dat als je je hond een dubbele dagportie RMB laat eten, dat hij daarna zo 'lekker' ruikt?
Door Lizzy
#557250
sylvia schreef: Ja als ze zich tebarsten mogen eten vooral met rmb's dan ruften ze zichzelf wazig
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ja, hier idem dito hoor, na heel veel RMB!
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 26 mei 2006, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
#557253
Geen ervaring mee.
Geloof ook nooit dat Roefus een dubbele dagportie zou eten.
Die eet gewoon zijn hoeveelheid en dan heeft-ie genoeg.
(heb wel andere honden gehad hoor, die gegeten zouden hebben totdat ze erbij neervielen ::)).
Dusseh.....hier geen nare luchten ;D
Behalve buiten...daar is het een bewolkte lucht, brrr...
Door Borke
#557341
sylvia schreef: Ja als ze zich tebarsten mogen eten vooral met rmb's dan ruften ze zichzelf wazig
Had ik wellicht beter kopvlees kunnen geven?
Ik had al wel zoiets van : laat ik maar gen pens geven....
Door Lil
#557387
sylvia schreef: Ja als ze zich tebarsten mogen eten vooral met rmb's dan ruften ze zichzelf wazig
Goed om te weten, dan weet ik dus wat ik vooral niet ga doen ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#558077
AstridStraver schreef: Had ik wellicht beter kopvlees kunnen geven?
Ik had al wel zoiets van : laat ik maar gen pens geven....
Iniedergeval minder bot of....een neusknijper erbij voor jezelf ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op za 27 mei 2006, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bernadette
#558588
Hmmm, niet altijd hier dus... Ze vasten hier een dag of twee dagen en daarna een volledige maaltijd... In het begin werden er wel ranzige luchten gelanceerd! Vreselijk... bahbah...

Niet te filmen, vooral na het eten van geit en lam....
Door conleeuw
#558930
Dot ;D als Dot zich weereens helemaal knuppeldik heb gegeten (gestolen resten van de andere) dan laat ze ook kleurrijke winden (je ziet ze bijna voorbij gaan) ;D zelfs zo erg dat zij mij uit mijn eigen huis verdrijft ;D ;D
#558957
conleeuw schreef: Dot ;D als Dot zich weereens helemaal knuppeldik heb gegeten (gestolen resten van de andere) dan laat ze ook kleurrijke winden (je ziet ze bijna voorbij gaan) ;D zelfs zo erg dat zij mij uit mijn eigen huis verdrijft ;D ;D
Ik heb beeld ;D ;D ;D van die bruingroene dampen die langzaam de trap af kruipen ;D ;D ;D

Overigens gaat het hier wat anders toe, degene die verdreven wordt is de winderd 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door