Natasja1974 schreef: Oww, ik heb hier ook zo'n jankerd. Als je nog maar naar zijn nagels wijst, begint hij al te loeien. Maar eerdaags moet hij er toch echt een keer aan geloven...

Gelukkig is het bij Spike ook echt niet nodig.
Moderator: Lizzy
Natasja1974 schreef: Oww, ik heb hier ook zo'n jankerd. Als je nog maar naar zijn nagels wijst, begint hij al te loeien. Maar eerdaags moet hij er toch echt een keer aan geloven...
Lupa schreef: lamnge nagels heeft niks met ondergrond te maken maar met de stand van de voet natuurlijk als een hond waarvan de nagels doorgroeien nooit loopt dan zullen ze ook niet slijtenEn toch maakt het bij mijn honden wel degelijk wat uit op wat voor ondergrond ze lopen. Als het mooier weer is zitten ze vaak buiten op balkon, op het beton en dan slijten de nagels weer wel.
Lupa schreef: dory kun je niet even een foto plaatsen van de voet?Moet genomen wanneer ze staan....net geprobeerd om foto te maken ,maar ze blijven niet stil staan, eindelijk dacht ik tussen de poten door 'n goed voorbeeld te nemen...en toen stopte de batterijen in me camera!!!!
Femke schreef: sunday heeft zwarte knetterharde nagels. Ik durf ze ook niet te kort te knippen. Het resultaat is dat nu hij 8 is hij veel te lange nagels heeftheel herkenbaar![]()