Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door quincy4
#554099
Hallo, allemaal ;D

Ik heb nu bijna 3 weken een poesje uit het asiel. Toen ik haar heb uitgezocht had ze last van oormijt. Zij heeft hiervoor Stronghold gehad. Ook zijn haar oren schoongespoeld door de dierenarts. Nou is ze hier drie weken en haar oren zijn nog gewoon helemaal zwart van binnen. Het ziet er niet schoon uit. Ze heeft er volgens mij geen last van.
Nou vroeg ik mij af of ik hier wat aan moet doen, want ik heb op internet gelezen dat zo'n pipetje van stronghold eenmalig is en ook de dierenarts in het asiel heeft gezegd dat ik er beter niet in kan gaan zitten, omdat ik het dan weer terug kan duwen. Maar het lijkt na drie weken niet echt beter.schoner te worden.

Hebben jullie mischien tips over wat ik hieraan kan doen. Ik vind het niet echt een prettig gezicht zulke zwarte oren.

Ook heb ik net gezien in haar bekje dat ze wat rood tandvlees heeft langs de randjes van haar tanden, ze eet wel goed. Moet ik mij hierover zorgen maken. ???

Groetjes Anita
Door quincy4
#554512
Kyara krijgt op dit moment 100 gram carnibest per dag, dit meng ik nog wel met ongeveer een theelepeltje whishas, omdat ze het anders niet wilt eten.

Is er mischien een aanrader over welke oorcleaner ik het beste kan gebruiken, ik heb nog Sire Clean ear staan in de koelkast, maar maakt het niet echt goed schoon vind ik zelf.

Groetjes Anita
Gebruikersavatar
Door sylvia
#554991
quincy4 schreef: Kyara krijgt op dit moment 100 gram carnibest per dag, dit meng ik nog wel met ongeveer een theelepeltje whishas, omdat ze het anders niet wilt eten.

Is er mischien een aanrader over welke oorcleaner ik het beste kan gebruiken, ik heb nog Sire Clean ear staan in de koelkast, maar maakt het niet echt goed schoon vind ik zelf.

Groetjes Anita
Ik vind specicare erg goed maar ik weet niet of die speciaal voor katten hebben, ik zou bij mijn katten gerust die voor de honden gebruiken.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door