Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#55303
Hoi,

Wie kan mij een antwoord geven op onderstaand.
Kun je groenten en fruit mixen voor een hond. Ik doe het nooit. Voor mensen is het nl. beter dat er een paar uur tussen zit i.v.m. met de darmen. Is dat ook zo bij een hond. Of kan je alles door elkaar mixen.
alma
Door Lizzy
#55313
Hoi Alma, eigenlijk geen antwoord op te geven.... ik doe het niet. Mijn honden gaan er winden van laten. Maar ik ken genoeg mensen die het wel doen en die het goed bevalt. Tis naar mijn mening honds-afhankelijk.
Groetjes, Lizzy
Door casangio
#55315
Lizzy schreef: Hoi Alma, eigenlijk geen antwoord op te geven.... ik doe het niet. Mijn honden gaan er winden van laten. Maar ik ken genoeg mensen die het wel doen en die het goed bevalt. Tis naar mijn mening honds-afhankelijk.
Groetjes, Lizzy
Ja, Lizzy, het is geloof ik Montignac die het afraadt in zijn dieet. En inderdaad voor de darmgassen.
Ik blijf ze het ook apart geven, nu ben ik helemaal overtuigd.
groetjes,
alma
Door An
#55325
Ik geef het ook apart. Ik vind het nogal gortig om groenten en fruit bijeen te gooien. Belachelijk want een hond maak zich daar wss helemaal niet druk om maar ikke wel ;D
Door ziggy
#55461
Hier krijgen ze alles gemengd. Nooit last van winden of zo. Wel van verdikken als er teveel fruit t.g.o. de groenten wordt gegeven.
Groet,
Vic.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door