Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
charmed schreef: Ik moet even mijn vreugde delen met jullie. Sinds Savannah op Carnibest staat gaat het super met haar.

Ze is iets langer dan 6 weken aanvalsvrij!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat hebben we nog niet meergemaakt sinds ze aanvallen had.

Gr. jacqueline
Van harte, wat een goed nieuws zeg en nu hopen dat ze er nooit meer 1 krijgt :D
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 14 mei 2006, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door charmed
Dank je, we zijn in ieder geval op de goede weg ;)

Gr. jacqueline
Nitus schreef: Joepie!!!! :D Gefeliciteerd ermee, en nu maar hopen dat de aanvallen nog véél langer wegblijven (of mischien wel helemaal niet meer terugkomen). ;)
Door charmed
Nee dat was met een andere dame van ons, Ylanie. Die zat vlak voor een zware operatie (baarmoeder met cystes en een alvleesklier met cystes, zij was ene jaar lang heel ziek. Maar ja, slechter als toen kon het niet gaan. En het is alleen maar beter geworden na het voeren van vers ;)

Gr. jacqueline
Lupa schreef: en wat zegt de DA erover?
ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij/zij niet echt voor was om andere voer te geven
Door charmed
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik hoop ook dat ze nooit weer een aanval zal krijgen. Ze doet het steeds beter. Als het warm is merk ik nog wel dat ze soms wat moeite heeft. Lopen met warm weer heeft ze moeite mee, maar daar houden we nu rekening mee. Zon is niet haar beste vriend. Thuis in de tuin ligt ze wel graag in de zon, maar autorijden en dergelijke dan merk je toch aan haar dat ze het niet prettig vind met warm weer. Zelfs niet met 20 graden!

Gr. jacqueline
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door