Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#548240
Ik had werkelijk waar geen idee waar dit bericht thuishoort maar ik denk, zet um hier maar, zie wel als ie verhuisd ;)

Ik had een vraag over kalfshoefjes, die je in de dsz kunt kopen. Sommigen zijn gevuld met iets ??? Maar er staat dus niet op wat dat 'iets' is >:(
Er staat wel op 100% natuurlijk product.... Het lijkt op vet maar omdat ik het niet zeker weet heb ik ze maar laten liggen. Wie kan mij vertellen wat dit is en of het een geschikt e 'treat' is voor special occasions 8) wanneer ze even zoet moeten zijn ;D
Door Femke
#548242
Jojo schreef: Ik had werkelijk waar geen idee waar dit bericht thuishoort maar ik denk, zet um hier maar, zie wel als ie verhuisd ;)

Ik had een vraag over kalfshoefjes, die je in de dsz kunt kopen. Sommigen zijn gevuld met iets ??? Maar er staat dus niet op wat dat 'iets' is >:(
Er staat wel op 100% natuurlijk product.... Het lijkt op vet maar omdat ik het niet zeker weet heb ik ze maar laten liggen. Wie kan mij vertellen wat dit is en of het een geschikt e 'treat' is voor special occasions 8) wanneer ze even zoet moeten zijn ;D

ik heb ze Sunday vroeger wel gegeven (in de verre pré barfplaats historie ;D) maar hij heeft er een keer zo'n scherpe splinter van uitgespuugd dat ik nachten wakker gelegen heb van de gedachte wat er had kunnen gebeuren.

Vanaf toen heb ik ze nooit meer gegeven. Zou ook niet weten wat ze ermee gedaan hebben om ze houdbaar te maken. Roken?
Laatst gewijzigd door Femke op vr 12 mei 2006, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jon
#548250
Ik geef nooit meer een hoefje omdat er ooit is op tv geweest is dat honden makkelijk kunnen stikken als het ding te klein wordt. Een tijd geleden gaf ik nog wel runderoor, maar sinds ik barf ook niet meer, maar lhaki kon daar wel erg lang zoet mee zijn. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door