Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Borke
#543349
conleeuw schreef: Ik heb een blok kaas die een beetje aangslagen is met schimmel, als ik de schimmel erafkrabbelt, kan ik het dan wel of niet aan de honden voeren? ???
Met de schimmel er wat afgekrabbeld zou ik het zelf op eten - dus jouw hond zou het van mij ook mogen hebben, mits je niet te veel in een keer geeft ;D
Door conleeuw
#543361
AstridStraver schreef: Met de schimmel er wat afgekrabbeld zou ik het zelf op eten - dus jouw hond zou het van mij ook mogen hebben, mits je niet te veel in een keer geeft ;D
er wordt momenteel gewoon niet genoeg kaas gegeten hier in huis, dus dan maar naar de honden, ze zijn dol op kaas, mischien in blokjes in de vriezer gooien, dan hebben we nog wat voor een ander keer ook ;D
Door Borke
#543379
conleeuw schreef: mischien in blokjes in de vriezer gooien, dan hebben we nog wat voor een ander keer ook ;D
Dat gaat prima, alleen wordt de kaas dan wel wat brokkeliger, is voor de honden geen probleem, maar voor jezelf minder praktisch.
Door tieneke
#543441
AstridStraver schreef: Met de schimmel er wat afgekrabbeld zou ik het zelf op eten - dus jouw hond zou het van mij ook mogen hebben, mits je niet te veel in een keer geeft ;D
Dacht ik ook toen ik het las ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door