Buren van mij hebben een klein oud hondje (14). Hondje moet vieze brokjes eten van een DA omdat ze nierfalen zou hebben door een allergie voor dierlijke eiwitten. Dit bleek vooral door veel overgeven ???. Die mensen gaven vaak tafelrestjes en daar moesten ze mee stoppen en speciale brokjes geven. Hondje vind ze niet lekker en eet dus heel slecht.
Nou ik betwijfel of dat hondje echt nierfalen heeft gehad en ik kan me al helemaal de allergie voor dierlijke eiwitten niet voorstellen. Nou had ik een tijd geleden al tegen ze gezegd dat ze het beestje gewoon vers moeten geven en tijdens een logeerpartij heeft het hondje een paar keer hart gekregen. Dat bleef erin dus ik heb gisteren 2 kippevleugels gegeven en die werden professioneel gekraakt

. Deze mensen hebben er oren naar om met mijn hulp het hondje vers te gaan geven. Zit ik goed met mijn inschatting dat het hondje helemaal niet allergisch kan zijn voor dierlijke eiwitten of ga ik hondje nu langzaam om zeep helpen door vers te gaan geven?