Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door macgirlie
#541491
Mijn honden zijn al gewend aan allerlei soorten kippenvlees (poten,vleugels, karkassen). Ze kauwen er goed op. Kan ik ze zonder problemen geitenribben geven? Of kan ik ze beter plat slaan. Horen die normaal gesproken helemaal op te gaan? En ik zag ergens de link voorbij komen voor de zgn. Heimlich (??) manoeuvre maar weet niet meer waar het stond.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#541496
Die kun je gewoon geven hoor geen probleem zelfs de puppen hier krijgen ze nu weg.
Door macgirlie
#541503
Als jouw puppen ze weg krijgen, zou het die van mij dus zeker moeten lukken! Maar blijf het nog een beetje eng vinden. Een kip kan ik met een flinke keukenschaar door midden knippen... dus dat vertrouw ik de mannen wel toe.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#541505
macgirlie schreef: Als jouw puppen ze weg krijgen, zou het die van mij dus zeker moeten lukken! Maar blijf het nog een beetje eng vinden. Een kip kan ik met een flinke keukenschaar door midden knippen... dus dat vertrouw ik de mannen wel toe.
Het mooie van een geitenrib is dat onze cockers dat nooit in 1 keer in kunnen slikken, ze zijn te groot :D
Door Remke
#542261
sylvia schreef: Het mooie van een geitenrib is dat onze cockers dat nooit in 1 keer in kunnen slikken, ze zijn te groot :D
Ja dat heb ik nu ook met mijn Chihuahua ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#542272
Remke schreef: Ja dat heb ik nu ook met mijn Chihuahua ;D
Ja die denkt dat hij flintstone botten krijgt een brontobotje ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door