Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bandit
#542054
Hoi ,Ik heb Amerikaanse cockers,en geef nu bibi te eten.Ik wil eigenlijk ook over een tijdje een paar dagen in de week gaan barfen.
Nu krijgen ze hier af en toe een kippenekje,kippevleugel als tussendoortje.

Vanmiddag voor het eerst een lamsrib geprobeert.Eerst werdt ik aangekeken of ik ze vergif aan het voeren was.
Even likken en toen serieus aan het kauwen geslagen.
Viel bij de heren goed in de smaak.
Naderhand werdt de vloer helemaal nagedweild met de tong.

Ik stond nog bij het aanrecht en toen vlogen ze ineens bovenop elkaar,dit gedrag is al vaker geweest,na het eten van kippenekken is dat ook een enkele keer geweest.Maar niet zo fel als dit was.Normaal vechten ze nooit,liggen altijd samen en het liefst op elkaar.
Ik weet niet of dit normaal is,want na het eten van BIBI is er nooit iets aan de hand(ze eten naast elkaar).

Dit is dus ook een van de redenen dat ik nog twijfel over barf...heb geen zin in knokpartijen.

Herkent iemand dit?
Apart zetten heeft geen zin want dan begint het al zodra ze samen binnen zijn.(heb ik geprobeert met kippenekjes)

Groetjes Louise
Gebruikersavatar
Door sylvia
#542061
Bandit schreef: Hoi ,Ik heb Amerikaanse cockers,en geef nu bibi te eten.Ik wil eigenlijk ook over een tijdje een paar dagen in de week gaan barfen.
Nu krijgen ze hier af en toe een kippenekje,kippevleugel als tussendoortje.

Vanmiddag voor het eerst een lamsrib geprobeert.Eerst werdt ik aangekeken of ik ze vergif aan het voeren was.
Even likken en toen serieus aan het kauwen geslagen.
Viel bij de heren goed in de smaak.
Naderhand werdt de vloer helemaal nagedweild met de tong.

Ik stond nog bij het aanrecht en toen vlogen ze ineens bovenop elkaar,dit gedrag is al vaker geweest,na het eten van kippenekken is dat ook een enkele keer geweest.Maar niet zo fel als dit was.Normaal vechten ze nooit,liggen altijd samen en het liefst op elkaar.
Ik weet niet of dit normaal is,want na het eten van BIBI is er nooit iets aan de hand(ze eten naast elkaar).

Dit is dus ook een van de redenen dat ik nog twijfel over barf...heb geen zin in knokpartijen.

Herkent iemand dit?
Apart zetten heeft geen zin want dan begint het al zodra ze samen binnen zijn.(heb ik geprobeert met kippenekjes)

Groetjes Louise
Vorige posting was even over het "ik wil gaan barfen" ;D

Waarschijnlijk vinden die gasten het zo geweldig dat er even stressopbouw is tijdens het wachten op eten, dus dat is simpel even apart zetten als je hun eten gaat maken.
Door Bandit
#542068
sylvia schreef: Vorige posting was even over het "ik wil gaan barfen" ;D

Waarschijnlijk vinden die gasten het zo geweldig dat er even stressopbouw is tijdens het wachten op eten, dus dat is simpel even apart zetten als je hun eten gaat maken.
Eerste stapjes zijn al gezet ;)
Kippenekken,oja,vorige week ook een lapje kopvlees,nu een lamsrib...even wachten tot deze vechtpartij weer "vergeten "is en weer een stapje verder.....
Gebruikersavatar
Door sylvia
#542078
Bandit schreef: Eerste stapjes zijn al gezet ;)
Kippenekken,oja,vorige week ook een lapje kopvlees,nu een lamsrib...even wachten tot deze vechtpartij weer "vergeten "is en weer een stapje verder.....
Aai Ton, aai Ton ;D ;D ;D ;D ;D


Ik ben trots op je :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#542079
Lizzy schreef: Want anders? ;D
Nou dat wil je niet weten Liz, Louise is één van de mensen waar ik echt bang van ben :o ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 03 mei 2006, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#542090
sylvia schreef: Nou dat wil je niet weten Liz, Louise is één van de mensen waar ik echt bang van ben :o ;D
Nou, dan ben ik best benieuwd hoe Louise dit voor elkaar gekregen heeft ;D

Maar ff on-topic. Hier is het ook voor en na het eten knokken tussen sommigen. Ruim voor het eten maken worden ze al apart gezet en na het eten mogen ze eerst een half uur afkoelen voordat ik ze weer loslaat.
Door jeanne
#543838
dat gebeurd hier ook nog wel eens.
en het is altijd Bes die begint.
ik voer ze ook apart omdat madam denkt: alles is voor Bessie :P

maar ja, ik heb maar 2 honden
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door