Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dunja
#537370
Hallo,
Nog beddankt voor alle reacties op mijn vorige vraag. Voor astrid wil ik nog even zeggen wat voor kvv ik voer. Dat is carnibest.
Maar nu evenwat grappigs. Ik ging laatst met mijn lijstje wat ik van barfplaats had naar de slager. Had van alles op geschreven en noemde dit op. lever, hart bot enz Vertelde dat het voor de hond was. De slager verschoot van kleur en schoot in de lach en zei dat ik mijn hond verwende. Ook vroeg ik naar eend. Dat was er niet, dus ik zij "wat heb je wel dan?" , waarop hij antw "eendeborst file maar ja dat wil je vast niet en hij liet mij een "stukje zien. Echt het was maar een ienieminie stukje. Dus ik zeg, doe die er ook maar bij. Toen schoot de hele winkel in de lach. En ik begreep echt niet waarom. Ja wel dat ik veel besteld had maar ok, was het zo grappig dan??? maar ja, toen moest ik afrekenen. En toen begreep ik wel waarom iedereen moest lachen, die hebben bedacht dat ik niet helemaal goed bij m'n hoofd was.!!!. Dat stukje eendeborst file koste 15 euro!!! Nou ik viel zowat van m'n graadje, maar ja wilde mij ook niet laten kennen, heb dus netjes alles afgerekend. Grappig niet!! mijn man moest ook wel lachen, hij wist ook niet dat eendeborst file zo duur was, maar Dunja heeft heerlijk gesmuld!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#537401
dunja schreef:Dat stukje eendeborst file koste 15 euro!!!
Ships..... daar eten ze hier 14 dagen voor! :o :o

Maar euhhh ik had me ook niet laten kennen hoor! ;D
Door dunja
#537416
Ja!!, precies. En de helewinkel luisterde mee, en lag al in een deuk. Nou dan doe ik net of m'n neus bloed.
al verschoot ik mischien wel van kleur!!

Natas
Door roefus
#537565
Ik moet er wel om lachen, heb zelf ook wel stomme dingen gedaan.
Enneh...dan laat ik me ook niet kennen :D
Meestal maak je die fouten maar EEN keer en krijg je al weldra een extra 'barf-brilletje'.
Door Marieke
#538010
Sjonge dat is toch wel duur voor een stukkie eendenborstfilet :o
Gaat het nu ook naar de hond of toch maar zelf opbakken?

(Misschien kan je in het vervolg beter barfproducten van eend bestellen via je carnibest leverancier?)
Laatst gewijzigd door Marieke op do 27 apr 2006, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#539375
Doedels schreef: ;D ;D Hoeveel hele eenden kun je wel niet van 15 euro kopen?
Nou, vertel!
En geef er dan gelijk een adresje bij, bij mij in de buurt ;D
Door herder_lover
#539376
ze krijgen hier ook wel eendenfilet, maar dat is niet zo duur gelukkig.... en idd voor die 15 euro, had ik het mooi zelf opgegeten hoor ;D
Door Lil
#539499
herder_lover schreef: ze krijgen hier ook wel eendenfilet, maar dat is niet zo duur gelukkig.... en idd voor die 15 euro, had ik het mooi zelf opgegeten hoor ;D
zeker weten!!!

Mooie hondjes trouwens...
Door Qwertu
#539776
dunja schreef: Dat stukje eendeborst file koste 15 euro!!! Nou ik viel zowat van m'n graadje, maar ja wilde mij ook niet laten kennen, heb dus netjes alles afgerekend. G
Dit heb ik 1x gehad met lamsfilet! Suffie dat ik ben. Ik heb ook gewoon stug afgerekend, maar ik schrok echt van de prijs (was iets van 14,50)
Eens maar nooit weer ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door