Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door claudia77
#537233
Ik wil graag met mijn honden beginnen met Barfen en nu heb ik hier gelezen dat ik het beste kan beginnen met kip en kalkoennekken.
Ik ben vanmiddag hier bij diverse slagers geweest waaronder 2 islamitische maar nergens verkopen ze dat en ze staan je aan te kijken alsof je gek bent geworden ;D
Waar kopen jullie het vlees voor jullie honden ? en weet iemand iets in de buurt van Utrecht waar ik dat kan kopen ?

Groetjes Claudia
Door 202spots
#537236
claudia77 schreef: Ik wil graag met mijn honden beginnen met Barfen en nu heb ik hier gelezen dat ik het beste kan beginnen met kip en kalkoennekken.
Kippen nekken en kippenvleugels zijn goed om te beginnen maar de kalkoennekken NIET!!
Die zijn op de eerste plaats veels te hard, en op de 2de plaats kunnen niet alle honden op 'n beleefde manier aan de kalkoennek kluiven en proberen de nek in 1 keer door te slikken met de kans dat de nek in de keelgat blijft steken...(ik geef alleen gemalen kalkoen)

Ik heb geen adres voor je,maar gewoon in de supermarkt moet ook kip te koop zijn?
Hoe groot is je hond trouwens?
Laatst gewijzigd door mahuni op wo 26 apr 2006, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door claudia77
#537243
202Spots schreef: Kippen nekken en kippenvleugels zijn goed om te beginnen maar de kalkoennekken NIET!!
Die zijn op de eerste plaats veels te hard, en op de 2de plaats kunnen niet alle honden op 'n beleefde manier aan de kalkoennek kluiven en proberen de nek in 1 keer door te slikken met de kans dat de nek in de keelgat blijft steken...(ik geef alleen gemalen kalkoen)

Ik heb geen adres voor je,maar gewoon in de supermarkt moet ook kip te koop zijn?
Hoe groot is je hond trouwens?
Ja kippenvleugels kan ik wel in de supermarkt halen, maar ik heb daar nog nooit nekken zien liggen.
Mijn honden wegen allemaal rond de 15 a 16 kilo.
Door claudia77
#537260
Ollie schreef: kippennekken kun je vaak wel op de markt bij de poelier kopen..
Dank je wel dan ga ik daar vrijdag even kijken.
Door Elize
#537275
weet niet waar je vandaan komt maar bij bijvoorbeeld islam center rotterdam heb je een zeeeer ruime keuze in barf materiaal. misschien zit er een islamitische slager bij jou in de buurt waar je eens kan kijken??
succes!!
Door Happy Tail
#537314
Ik woon in Harmelen en dat is behoorlijk in de buurt van Utrecht. 6 Mei ga ik naar onze hier reeds beroemde islam slager in Rotterdam. Als je mij een berichtje stuurt wil ik wel wat meenemem voor je hoor. Dan mag je het bij mij op komen halen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door