Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Birgit
#534624
Vorige week heeft Amber haar eerste zalmkop gekregen......Ze is 18 weken vandaag, en ook aan het wisselen. Hij was schoon op, en het ging goed. Ik ben erbij gebleven.
En ze heeft er zichtbaar van genoten. Ik zou die zalmkop dus lekker geven!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Birgit op za 22 apr 2006, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#534695
Oké bedankt voor jullie antwoorden, dan krijgt Fedor morgen zijn eerste zalmkop! :D Ik was bang dat een zalmkop te hard zou zijn en te pijnlijk ivm met het wisselen. En Fedor is volgens mij niet zo'n vreetmonster als Linga en Amber (leuke foto trouwens 8)) al eet ie wel alles op wat je hem voorzet, dus we gaan het gewoon proberen!
Door Birgit
#534830
Nitus schreef: Oké bedankt voor jullie antwoorden, dan krijgt Fedor morgen zijn eerste zalmkop! :D Ik was bang dat een zalmkop te hard zou zijn en te pijnlijk ivm met het wisselen. En Fedor is volgens mij niet zo'n vreetmonster als Linga en Amber (leuke foto trouwens 8)) al eet ie wel alles op wat je hem voorzet, dus we gaan het gewoon proberen!
Dat wordt genieten ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#535626
Birgit schreef: Dat wordt genieten ;D
Jaha, zeker voor Fedor ;D, hij vond het héérlijk, heeft zelfs voor het eerst gegromd :o toen ik hem wilde proberen te helpen om die gladde zalmkop uit het bakje te krijgen ;D ;D. Hij heeft er een kwartier over gedaan, niet slecht... voor herhaling vatbaar dus :).

Afbeelding
#535956
hier heb ik net 3 in de kliko gepost, ze hoeven het niet, ik heb tot over mijn ellenbogen in zalm gezeten om alles wat ik kon eruit te pulleken :( om toch nog wat te geven, Dot vrat het wel, Bess at het met smaak, Jazz hoef het helemaal niet, maar geen van allen knagen ze aan de koppen >:( over twee weken opnieuw proberen ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#536792
conleeuw schreef: hier heb ik net 3 in de kliko gepost, ze hoeven het niet, ik heb tot over mijn ellenbogen in zalm gezeten om alles wat ik kon eruit te pulleken :( om toch nog wat te geven, Dot vrat het wel, Bess at het met smaak, Jazz hoef het helemaal niet, maar geen van allen knagen ze aan de koppen >:( over twee weken opnieuw proberen ;)
Ah, wat zonde :(, 't zijn wel fijnproevers daar bij jouw hè? ;) Tot nu toe wordt hier alles opgegeten wat ik ze voor zet (fingers crossed ;))

Bedenk me net, als je de koppen nou eerst eens doorsnijd, om het knagen wat gemakkelijker te maken? :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door