Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door maja
#535761
ik ga vandaag een nieuwe groentenmix maken en ik heb veel paardenbloemblad in mijn tuin staan ,kan ik dat door de groentenmix doen want ik geef het me vogeltjes ook en die zijn er dol op, omdat er veel vit. inzit dacht ik misschien weleens proberen ik weet alleen niet of ze het lusten em of honden het mogen hebben
ik hoor het graag .
Door conleeuw
#535953
mijn Dot helpt haarzelf, ze is er gek op en knaagt aan een klompje in de tuin, ik moet haar echt af en toe terugfluiten, want ze maakt er een maaltijd van ;)
Door conleeuw
#536422
*marianne* schreef: moet je die paardenbloembladeren (wat een woord zeg ;D) nog wassen voor je ze in de gmix doet?
ik kan mij voorstellen dat je de zand ervanaf wast, hier is het niet aan de orde omdat de honden zichzelf helpen in de tuin ;D
Door Happy Tail
#536613
ik geef Baya ruccola sla blaadjes als er in de winter geen paardebloem staat. Dat is ook een soort paardebloem. Het is wel bitter ja, maar witlof vinden de meeste honden ook geweldig lekker dus ik denk zelf dat dat niet zo'n probleem zou zijn. en als je het vermengd met wat kwark oid dan is het bittere er ook vaak af
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door