Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#534123
Mag je een hond die gewend is om te barfen nou wel of geen schapen voeren en dan met name de schapennekken ??? ::)

Cindy
Door conleeuw
#534132
Cindy de Wolf schreef: Mag je een hond die gewend is om te barfen nou wel of geen schapen voeren en dan met name de schapennekken ??? ::)

Cindy
ik doe het niet, ik vindt het bot te hard, ik geef het af en toe als ze al hun eten op hebben als recreatie bot, kunnen ze even de vlees eraf eten, maar mijn honden laten mij de bot wanneer ik maar wil weer afpakken, daarom durf ik het dan te geven. Ik vindt schapen nekken echt knoert hard ;)
Door Lizzy
#534154
Ik geef het ook niet. Veel te hard. Veel mensen (en daarom staat dit ook op BarfClub/Islam Center) geven het wel en laten de hond het vlees eraf scheuren en nemen het weg. Ik heb Leo toch gevraagd de schapenbotten eraf te halen, want dit zorgt voor teveel verwarring.
Door Cindy de Wolf
#534210
Ben ik toch blij dat mijn geheugen me niet in de steek liet ;) Ik laat de schapennekken dan voor wat ze zijn en houdt het wat dat betreft op de geit en lam :P

Cindy
Door 202spots
#534228
Ik geef altijd deze in de lengte doorgezaagde lamsnek...
Afbeelding
Door Ike
#534231
Geef Ike ook regelmatig lamsnekm heb nog niet gemerkt dat hij hier moeite mee heeft, wel ossestaart, daar laat ik hem het vlees afeten en neem dan het botje weg!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door