Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Domestic_Dog
#531972
Ik was benieuwd waarmee jullie je honden belonen als je met ze traint?

Ik gebruik zelf blokjes rodiworst of oude kaas, maar heb ook nog wel eens wat brokjes bij me. Momenteel heb ik een opvanghondje die een erg sterke jachtpassie heeft en bij haar moet ik hele lekkere dingen gebruiken, zoals echte pens ;D

Hebben jullie nog ideeen voor beloningen die zeer sterk ruiken en die honden geweldig vinden? Maar wel hap-slik-weg zijn? :D
Door reneetje
#531979
ik gebruik zelf of stukjes pensstaafjes of beloningskoekjes.

het voordeel is bij djago dat al het eten dat hij krijgt als beloning ziet, of het nou medicijnen zijn of pens.
Door Lizzy
#532086
Ik droog vlees, orgaanvlees en vis in een voedsel-droog-machine. Nou vindt Linga zo'n beloning niet altijd de moeite waard ;D (mijn jongste) en voor haar gebruik ik ook wel kleine blokjes kaas.
Gebruikersavatar
Door Madera
#532155
als ik zin heb om 7 uur thuis te zijn krijgt Luck gedroogd vlees (kip, lam, geit net wat ik heb)

anders krijgt hij gedroogde pens, gewoon van die pensstaafjes uit de winkel en dan in stukjes van ongeveer 1 cm2 geknipt
Door Pindy
#532164
ik maak zo nu en dan levercake en bewaar dat in portie zakjes in de vriezer.
er staan recepten ervan hier op de site..
het is heel makkelijk te maken, en mijn hond doet er nog net geen salto voor ;)
Door Jojo
#532179
Voornamelijk met kaas, dat werkt toch nog het beste. Hij is met een heeel klein flintertje al tevreden, dus met 1 plakje kan ik hem een hele wandeling door afleiden wanneer dat nodig is en belonen voor het ´hier´komen :D
Maar ik heb ook altijd wel wat kattebrokjes in mn jaszak :-[
Door Twiz
#532538
pixie schreef: ik maak zo nu en dan levercake en bewaar dat in portie zakjes in de vriezer.
er staan recepten ervan hier op de site..
het is heel makkelijk te maken, en mijn hond doet er nog net geen salto voor ;)
Moet toch wel te leren zijn, haha :D

Mijn hond snoept tijdens de gewone wandeling af en toe van wat gedroogde visjes (gewoon gekocht, want ik heb geen droogapparaat) en tijdens het "echte" werk heb ik (in eigen vet) gebakken geitenhart als beloning.
Laatst gewijzigd door Twiz op di 18 apr 2006, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#532971
Twiz schreef: Moet toch wel te leren zijn, haha :D

Mijn hond snoept tijdens de gewone wandeling af en toe van wat gedroogde visjes (gewoon gekocht, want ik heb geen droogapparaat) en tijdens het "echte" werk heb ik (in eigen vet) gebakken geitenhart als beloning.
:o :o :o is wel een rigoreuze manier van afvallen :o :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door