Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door reneetje
#531678
het gaat er nu echt bijna van komen, het vlees is echt in aantocht en de vriezer is aanwezig en het barfen kan dus dan gaan beginnen.

Alleen voordat ik ga beginnen wil ik nog een paar kleine vraagjes stellen voor de duidelijkheid.

1- welke vissoorten zijn goed voor de hond, en hoeveel vis is het beste om te geven? en welke delen van de vis is goed en welke delen niet? ik neem aan dat je erg op moet passen met graatjes?

2- in hoeverre is pens goed of slecht?

3- moet al het vlees minimaal 10 dagen ingevroren worden? of zijn er ook vleessoorten of delen die direct gegeven kunnen worden?

4- welke groentes zijn nou het beste voor de hond?

5- in hoeverre is rijst, aardappels, brood of pasta goed voor een hond? dit zijn toch vaak dingen die je over hebt met eten, maar wil geen dingen geven die slecht zijn voor hem


zo dat waren ze zo ongeveer wel. dan kan ik even de puntjes op de i zetten.

nog allemaal prettig pasen trouwens.

o ja, en mag een hond ook eendagskuikens? of heeft dit weinig zin? voor onze katten willen we dit wel in het menu doen.
Laatst gewijzigd door reneetje op ma 17 apr 2006, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
#531965
ok dan ga ik dat niet geven. En toch maar goed dat ik het vroeg over dat vlees invriezen, want had eigenlijk het idee dat dit wel moet met ook bijvoorbeeld kip enzo. Maar niet dus :D dan weet ik dat.

Want lam, kip en rund kan ik dus wel direct geven? En dan bedoel ik orgaanvlees, vleesbot en spiervlees?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door