Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
#531503
Een tijd geleden heb ik parelhoen op de markt gehaald en Hafan en Petr waren er dol op. Kort geleden heb ik weer parelhoen gehaald, maar nu van de Macro. Petr heeft het inmiddels 3 x gehad en 3 x diarree gehad. Niet gewoon dunne poep, maar buikpijn en 's nachts er uit moeten. Hafan heeft gelukkig nergens last van. Ik snap er helemaal niets van. Ik kan me niet voorstellen wat er mis is met parelhoen. Ze krijgen het niet vaak en ik kan me niet voorstellen dat Petr er overgevoeligheid voor heeft ontwikkeld. Ik moet wel zeggen dat Petr de laatste tijd ook problemen heeft met vis. Ik wil nog een keer parelhoen proberen en als het weer mis gaat, dan moet Hafan het maar in z'n eentje opeten.
Door Lizzy
#531605
Vreemd joh! Kan me ook niet voorstellen dat er wat loos is met de Makro parelhoen! Uitproberen door er weer eens 1 op de markt mee te nemen?
Door Doedels
#532030
Lizzy schreef: Vreemd joh! Kan me ook niet voorstellen dat er wat loos is met de Makro parelhoen! Uitproberen door er weer eens 1 op de markt mee te nemen?
Het rare is dat we ook kwarteltjes van de Macro hebben meegenomen en die hebben het zelfde effect. Vanmorgen moest Petr weer heel nodig naar buiten en het was weer diarree. Nu ik er over nadenk, de vis was ook van de Macro... Nou ja, alles dat deze keer van de Macro komt, veroorzaakt diarree bij Petr. Wat moet ik daar nou weer van denken :-\ Ik ga het zelfde van de markt halen en dan eens kijken wat er gebeurt. Wordt vervolgd.
Door Lizzy
#532083
Nou, geen idee wat je er van moet denken, maar vreemd is het wel! Het is ook wel zeer toevallig dat het bij alle producten is... Ik zou nu zeker weer een hoentje van de markt proberen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door