Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door noppp
#531227
Bij een 'asia' supermarkt hier in Arnhem, hebben ze eendepoten in de diepvries liggen. Nu lees ik dat meerdere Barfers dit geven aan de honden.
Maar nu is mijn vraag wat hebben ze hieraan, er zit toch bijna geen vlees aan?
Door Lil
#531234
zelf geef ik ze niet, maar ik dacht inderdaad dat er nauwelijks voedingswaarde aanzat. Het is een soort knabbeltje, maar dan gezond.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#531239
Ik denk dat hier sprake is van een verwarring. De eendepoten die gegeven worden zijn echt de poten, dus bot met vlees, ook wel bout genoemd. De voetjes hebben inderdaag weinig voedingswaarde, maar ik hier nog maar zelden gehoord dat mensen die voerden.
Door noppp
#531248
Misschien dat het inderdaad de verwarring is.... hier liggen zakken met voetjes in die winkel.
Waarom verkopen ze die dingen? Knabbels?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#531253
noppp schreef: Misschien dat het inderdaad de verwarring is.... hier liggen zakken met voetjes in die winkel.
Waarom verkopen ze die dingen? Knabbels?
Geen flauw idee, misschien zijn ze gefrituurd wel heel lekker :-X ;D
Door roefus
#531538
Toen mijn zoon na maanden uit China/Mongolië terugkwam, had hij ook van dat soort dingen bij zich.
Euhhhh.......souveniertje ???
Om te knabbelen ::)
Yes, vacuüm verpakt en maandenlang houdbaar, en bestemd tot 'borrelhapje'.
Ik ben altijd heel dankbaar voor souveniertjes, en ik ben ook niet flauw...maar ik heb ervoor 'bedankt'.
;D ;D ;D
Door roefus
#531539
haha...was voor MIJ bedoeld...Roefus barfte toen nog niet... ;D
Door Lil
#531626
roefus schreef: haha...was voor MIJ bedoeld...Roefus barfte toen nog niet... ;D
Ieks, voor ons? Nee, borrelhapje voor de woefs en miauws, dat kan ik me wel voorstellen.
Door tieneke
#531743
roefus schreef: Toen mijn zoon na maanden uit China/Mongolië terugkwam, had hij ook van dat soort dingen bij zich.
Euhhhh.......souveniertje ???
Om te knabbelen ::)
Yes, vacuüm verpakt en maandenlang houdbaar, en bestemd tot 'borrelhapje'.
Ik ben altijd heel dankbaar voor souveniertjes, en ik ben ook niet flauw...maar ik heb ervoor 'bedankt'.
;D ;D ;D

:-X
Door roefus
#531783
Lil schreef: Ieks, voor ons? Nee, borrelhapje voor de woefs en miauws, dat kan ik me wel voorstellen.
;D Hij bracht het natuurlijk als een soort 'grapje' voor me mee.
Maar ginds in China werd het wel degelijk als 'chippie' voor in de bioscoop gezien :P :-X
Door tieneke
#531912
roefus schreef: ;D Hij bracht het natuurlijk als een soort 'grapje' voor me mee.
Maar ginds in China werd het wel degelijk als 'chippie' voor in de bioscoop gezien :P :-X
Maar nu even niet ;) ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door