Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Slot
#530410
Heeft iemand ervaring met het geven van konijnen met alles er op en eraan?
Vries je het konijn eerst in?
Weet je hond er raad mee?
Door Lizzy
#530502
Mijn honden eten konijn maar dan zonder vacht. Met vacht weten ze er ook wel raad mee. Tenminste, de gemiddelde hond wel. Sommige gaan ze eerst staan plukken... :-X. Als het konijn tam is, hoeft het niet eerst ingevroren te worden.
Door Slot
#530940
Lizzy schreef: Mijn honden eten konijn maar dan zonder vacht. Met vacht weten ze er ook wel raad mee. Tenminste, de gemiddelde hond wel. Sommige gaan ze eerst staan plukken... :-X. Als het konijn tam is, hoeft het niet eerst ingevroren te worden.
Het is een wild konijn hoewel hij hij er niet zo uit ziet. Ik heb ze toch maar ingevroren.
Door roefus
#531131
Met huid en haar in de diepvries.
Aaarghhh...gruwel...ik ben geen échte barfer.
Moet er even niet aan denken.
Door tieneke
#531160
roefus schreef: Met huid en haar in de diepvries.
Aaarghhh...gruwel...ik ben geen échte barfer.
Moet er even niet aan denken.
Dat zeg je nu ;)
Volgende week ligt ie vol ;D ;D
Door roefus
#531171
tieneke schreef: Zijn vaak de ergste.
echt niet !!!
ik vind het prima dat iemand dat zo doet (voordat het verkeerd wordt uitgelegd, hè?).
maar dat krijg ik niet voor elkaar.
Door tieneke
#531182
roefus schreef: echt niet !!!
ik vind het prima dat iemand dat zo doet (voordat het verkeerd wordt uitgelegd, hè?).
maar dat krijg ik niet voor elkaar.
Wel waar joh!
nog even doorzoeken of adressen uitwisselen via Barfplaats ;)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#531197
Vreemd genoeg aten mijn honden met smaak een vers gevangen wild konijn met huid en haar op, maar een tam konijn moeten ze dan weer alleen als het netjes is schoongemaakt. :-\
Door Sennaruby
#531274
Ik heb konijnenboutjes gekocht en op de verpakking staat Tam konijn. Maar er staat ook op dat je op moet letten voor kogeltjes.... Misschien een domme vraag, maar waarom zouden er in een tam konijn kogeltjes zitten ??? Zou het dan misschien toch stiekem een wild konijn zijn en moet ik het dan toch meer invriezen?!

Groetjes,

Fieke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door