Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elizaw
#524735
Stel dat je aan een hele uier kan komen ::)is dat dan wat voor de honden? en waar valt dat dan onder?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#524770
RuBep schreef: Stel dat je aan een hele uier kan komen ::)is dat dan wat voor de honden? en waar valt dat dan onder?
Nee dat is niets voor de honden ze gaan ervan aan de rees het is erg vet. Het is wel wat voor jezelf eerst een paar uur uitkoken en daarna in de koekepan bakken, peper en zout er op en je hebt een keurige uierbord
Door Lizzy
#524776
sylvia schreef: Nee dat is niets voor de honden ze gaan ervan aan de rees het is erg vet. Het is wel wat voor jezelf eerst een paar uur uitkoken en daarna in de koekepan bakken, peper en zout er op en je hebt een keurige uierbord
Oh getver Syl :-X!

Ik had er geen idee van dat het zo vet was... Een heeeeel klein stukje, zou dat ook niet kunnen? Ik kan me herinneren dat ik vroegah (heeeeeeel lang geleden) wel eens uier vond ik de Whiskas voor de katten! Helemaal aan 1 stuk door doodgekookt natuurlijk....
Door Mevroi Kruim
#524833
Ik voerde vroegah de honden regelmatig uierboord, niks geen rees, maar erg voedzaam is het volgens mij niet. Ach, vroeger voerden we wat we aan afval konden kopen/krijgen, en een kniesoor die op percentage ging letten.
Door conleeuw
#525179
Lizzy schreef: Oh getver Syl :-X!

Ik had er geen idee van dat het zo vet was... Een heeeeel klein stukje, zou dat ook niet kunnen? Ik kan me herinneren dat ik vroegah (heeeeeeel lang geleden) wel eens uier vond ik de Whiskas voor de katten! Helemaal aan 1 stuk door doodgekookt natuurlijk....
wij gaven het ook vroeger aan de honden, kan mij niet heugen dat het diaree veroorzaakten, maar zegt mischien meer over mijn geheugen dan de uier ??? Ik zou het wel proberen denk ik als ik er aan kon komen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door