Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tineke *
#524691
Ik heb vanmiddag 11 ons stukjes paardenvlees gekocht voor 2.15 euro.
Is dit een redelijke prijs?

Tineke
Door Antonia
#524699
Wanda schreef: Ik heb vanmiddag 11 ons stukjes paardenvlees gekocht voor 2.15 euro.
Is dit een redelijke prijs?

Tineke
Dat is dus ongeveer € 2,= per kilo, dat lijkt me een hele redelijke prijs.
Door Laura2004
#524723
Wanda schreef: Ik heb vanmiddag 11 ons stukjes paardenvlees gekocht voor 2.15 euro.
Is dit een redelijke prijs?

Tineke
Waar heb jij dit gekocht? Ik vind het echt een super prijs. Hier kan ik het voor 4 euro per kilo krijgen, maar dat kan ik niet betalen.
Gebruikersavatar
Door Madera
#524794
Wanda schreef: Ik heb het bij de Rijnmond slagerij vandaan,hier in Hoogvliet.

Tineke

die zit in t centrum toch?? bij t kruidvat in de buurt??? ga ik er ook eens kijken! ;D
Door Tineke *
#524844
Ja zeg maar tegenover het kruidvat.
Het ligt in de vriezer bij de kassa.
Lamshart vind ik er ook niet duur,en kippenlevertjes valt ook mee.

Tineke
Door Joshii
#524911
Ik betaal, in de aanbieding, 3.99/kg voor paardenvlees. Dus ik vind het ronduit goedkoop!! ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#524953
Heel soms koop ik veulenribben voor 2 euro per kg. Ze zijn er hier echt dol op!
Door Laura2004
#525246
*marianne* schreef: uhm welke Liddl bedoel je??
Oh, er zijn er dus meerdere :-[ Ik zou niet weten hoe ik zou moeten omschrijven welke lidl ik bedoel, volgens mij zit dit winkelcentrum waar ik het over heb redelijk dichtbij de Spijkenisse brug, maar ik kan het ook helemaal fout hebben. Ik rijd er in ieder geval langs als ik naar mijn oma in Spijkenisse ga. Ik zou niet weten hoe het daar heet.
Door Tineke *
#525310
Ja,dat is de Binnenban.De lidl zit aan de buitenkant van de winkels.Als je vanuit Spijk komt moet je bij de stoplichten linksaf.En dan de weg volgen tot je rechtsaf kan.Rij je zo de parkeerplaats op.

Tineke
Door Laura2004
#525604
Wanda schreef: Ja,dat is de Binnenban.De lidl zit aan de buitenkant van de winkels.Als je vanuit Spijk komt moet je bij de stoplichten linksaf.En dan de weg volgen tot je rechtsaf kan.Rij je zo de parkeerplaats op.

Tineke
Ok, dan ga ik er binnenkort een keertje naartoe, wat voor deel van het paard was het eigenlijk? Waren het snijdsels ofzo?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door