Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Debora
#524600
Bij de dekamarkt zag ik stukjes ossestaart liggen. Is dat te klein/te hard/te whatever, niet goed dus? Of kan het wel.

Vraag 2: Is schouder (van een schaap) geschikt als recreatiebot? Weet ff niet hoe goed bevleesd het is, moet ik nog zien. Ook kan ik dan meteen runderlong met daaraan vast slokdarm (geloof ik) meekrijgen :D dus dat wordt smullen!!!! (voor de hond dan uiteraard)
Door Debora
#524605
ok vraag 2 is denk ik wel beantwoord. ik zal nog eens vragen of het schaap of lamsschouder is
Door Lizzy
#524608
Bij ossenstaart moet je heel goed opletten dat de hond het niet in 1 keer naar binnen wil slikken. Hoe groot en dik is de staart en hoe groot is je hond?
Door Debora
#524610
het waren kleine ossestaart stukjes dus ik heb het eigenlijk weggelegd omdat ik bang was dat dat meteen heel ingeslikt zou worden. Dus het is wel staart maar dan in partjes/schijfjes verdeeld zeg maar. Niet echt supergroot. En mijn hond is middenslag
Door Lizzy
#524614
Als de stukjes te klein zijn, is er zeker kans op in 1 keer inslikken. En dan zou ik het niet geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door