Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#523893
tja hier dus een poging om Baya aan de echte vis te krijgen; dat wil nog niet zo lukken. Zelf denk ik dat het mischien wat te vroeg was om zalmkoppen te introduceren, ze Barft nu een week of 3-4 echt. Of ze moet ze gewoon niet. heb van allerlei tussenpogingen ondernomen,
vis eruit gesneden en met wat ei....niet
vis geblancheerd en gemengd met ei en huttenkase....niet
vis geblancheerd en super kleine stukjes vermeng met hart en groenteprutje....niet
ik wil haar eigenlijk wel aan iets vissigs, want de omega 3 vetzuren vind ik wel belangrijk dat ze die binnenkrijgt
Is er iemand die weet of er ook voldoende van in de blikvisjes zitten? die lust madam wel namelijk.
MMMM dan de verse vis eerst maar even in een blikje stoppen??
#523956
Beter is natuurlijk verse/rauwe vis... Dat is gewoon feit. Als rauwe/verse vis niet gaat lukken, dan kun je het met blikjes vis en visolie-capsules af doen, voor de omega 2. Uit blik kun je vooral sardien en zalm geven. Ik denk dat die twee het beste zijn omdat ze ook nog wat graatjes bevatten. Direct daarop volgt makreel. En haring.

Barfplaats wordt gesponsord door