Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
#521986
Sinds twee weken voer ik eenmaal per dag, de honden vasten niet. Dat ga ik ook niet doen net als eat to the limit. Ze krijgen wel een bakje slobber (yoghurt met honing, fruitpapje of rauw ei met hutenkase) op de tijdstippen dat ze normaliter voer verwachten om gal spugen tegen te gaan.

De hoeveelheden voer zijn groter geworden natuurlijk. Wat me opvalt is dat ze veel en veel minder poepen, soms een dag helemaal niet. Is dat normaal ??? Ik loop me soms het schompes op wat bedoeld was als pies/poeprondje en ga dan uiteindelijk alsnog onverrichterzake naar huis.

Je zou toch zeggen dat elke dag eten ook elke dag poep oplevert.
Door Jolly
#522023
Ik ken dat.
De mannen krijgen nu bijna 3 weken 1 x per dag te eten en hun ontlasting is a) minder en b) meestal maar 1 x, heel soms 2x per dag.
Ik denk zelf dat dit komt omdat ze nu alles ineens krijgen en niet elke keer een klein beetje, de darmen moeten voor de grote massa werken en dat duurt wat langer dan voor de kleine hoeveelheden.
Door Filou
#522130
Hier net hetzelfde... Filou krijgt 's avonds eten, en poept met een beetje geluk de volgende ochtend, of de volgende avond :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door