Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
Die mevrouw in Noorden vind altijd wel wat geloof ik, ze wou wel graag mijn honden allemaal even zien. Nou dat vind ik dus echt onnodig. Alleen honden die klachten hebben, worden bij mij behandeld de rest niet. Toen ze zoiets had van ik kan ze allemaal wel onderzoeken had ik zoiets van dat hoeft van mij niet en ik vond haar best opdringerig.

Ik denk dat ze op dit moment last heeft van de spondylose, die zal nu wel langs elkaar schuren. Dat ga je toch niet kraken??? Brrrr, dat lijkt me zeer onlogisch?

workingmalinois schreef: Normaal is een behandeling bij de osteopaat heel zacht en er wordt nooit onnodig gekraakt.
Ik heb nog nooit een hond weten pijn hebben tijdens de behandeling. Meestal genieten ze er zelfs van.

Dat in combinatie met de juiste homeopatie kan je hond vrijwel zeker helpen en dit zonder schadelijke bijwerkingen!
Door charmed
Ik weet hoe goed het kan zijn hoor, ik heb zelf ook zulke behandelingen gehad, zenuw knel in de rug.

Maar het lijkt me dat Kalin nu last heeft van de rug omdat haar spondylose opspeelt, ze krijgt namelijk nu een stijve rug.
Truus schreef: Hoi, Timo had ook enorme rugproblemen, hij had een beginnende hernia. Doormiddel van een injectie in de bloedbaan is de druk weggenomen. Daarna naar een dieren/paarden fysiotherapeut gegaan, hij heeft daar verschillende behandelingen gehad en we kregen "huiswerk"mee.
Nu loopt hij weer zonder pijn. Ik kan het je echt aanraden.
Door charmed
Ik heb Salisprin besteld van Vitotaal. Hoeveel moet een kleine hond van +/- 10 kg daarvan hebben. of hoeveel mag ze hebben?
Lizzy schreef:
Overigens zou je ook Salisprin kunnen proberen als natuurlijke pijnstiller. Dit is van Vitotaal.
Door Hitam
Het heet Pijncomplex en er zit geen wilgebast in, dus je kunt het eventueel combineren met Salisprin.

Orthomanuele therapie is hardhandiger dan chiropractie en osteopatie. Volgens mij is osteopathie het zachtst.
Anders acupunctuur.
Door charmed
kan ik dat ook bij de drogist krijgen?

Gr. jacqueline

Hitam schreef: Het heet Pijncomplex en er zit geen wilgebast in, dus je kunt het eventueel combineren met Salisprin.

Orthomanuele therapie is hardhandiger dan chiropractie en osteopatie. Volgens mij is osteopathie het zachtst.
Anders acupunctuur.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door