Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#520446
hoi, heb vandaag van de visboer 3 hele grote kabeljouw koppen met staart eraan gekregen.
kan ik die aan de monsters geven of moeten die eerst in de vriezer?
er zitten ook een hele rij scherpe tanden in de bek, kan dat geen kwaad?

ik heb ze in stukken gehakt en de kop in twee, Didot stond erbij te kwijlen :P en heeft netjes de restjes voor me opgeruimd. Nox ging met haar staart tussen de poten na wat likjes weer weg("het is zo erg lekker, dat is vast niet voor mij, ik ben nu zeker erg stout :-X)

Aan één kan heb ik zoiets van, yes geven die hap
aan de andere kant..er zitten wel erg scherpe graten in.
muts,muts ;)
Door Lil
#520527
graten en tandjes zijn echt geen probleem. Geef hier zoiets zelfs aan de katten (die laten de tandjes liggen).

Invriezen weet ik niet zo zeker. Doe dat eigenlijk altijd, maar of dat ook nodig is?
Door Lizzy
#520555
Kabeljauw mag je direct geven. Ik verwijder nooit tandjes. Maar als je het echt eng vindt, kun je ze eraf snijden/knippen.
Door tieneke
#520616
Lil schreef:
Invriezen weet ik niet zo zeker. Doe dat eigenlijk altijd, maar of dat ook nodig is?
Alleen zoetwatervis een dag of 10 invriezen ;)
Door pallas
#520742
Lizzy schreef: Kabeljauw mag je direct geven. Ik verwijder nooit tandjes. Maar als je het echt eng vindt, kun je ze eraf snijden/knippen.
in dit geval wordt het eraf hakken, 't zijn giga koppen :)
ik sneed mezelf bijna, die tandjes zijn echt vlijmscherp.

als ik 'n hele maaltijd vis geef moet ik dan nog bot bijgeven zoals met pens, of gaan ze er niet van aan de race?
Door Sofie
#521029
Oeps ik dacht altijd dat kabeljouw ook 10 dagen ingevrozen moest worden... ::)
Lady vind het hier lekker. Alleen stinkt het echt wel...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door