Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door "inge"
#518734
...zijn alweer gesignaleerd.Vanmorgen na het bos liepen er twee exemplaren door Music zijn vacht te wandelen.Dus daar gaan we weer: dagelijkse inspectie!! :-\
Door K@rin
#518908
danielle1980 schreef: he bah. :-\
ik blij dat die van mij nooit teken hebben.
dan moet je niet gaan verhuizen ........... ::) :P
Door Jojo
#519974
:-\ Ik zat me vorige week net af te vragen...hoe lang zou het nog duren eer die krengen er weer zijn....
Niet lang dus >:(
Door Sennaruby
#519977
Hier stikt het er ook alweer van >:( Bij Senna heb ik er al 4 verwijderd de afgelopen 3 dagen en de katten hebben ook alweer de eerste over zich heen lopen... Rotdingen!
Door Lizzy
#520000
Ach getsie, is het weer zo ver, zijn die krengen er weer >:(.... Nou ja, vanaf nu zal ik dan ook weer goed gaan opletten en de teek zelf bestuderen, alvorens ik 'm het leven uithelp.

Hoe ziet die gevaarlijke teek er ook alweer uit?
Door Maris
#520002
Het komt door het grote verschil van warm naar koud denk ik. Alles is vroeg teken, muggen enz. :-\
Laatst gewijzigd door Maris op wo 29 mar 2006, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#520007
Fido schreef: Het zijn niet alleen krengen, ik vind ze ook smerig en eng! Bleeehh

;D nou wat mij betreft valt het wel mee ;D ik vindt het alleen minder dat ze in mijn honden hangen ;D
Door Saskia C.
#520281
Hier ook al weer twee teken gesignaleerd. Een liep er nog door de woonkamer te banjeren, was wel een hele kleine. De ander zat net boven de wenkbrauw en heb ik "vakkundig" verwijderd.
Door Ellen Els en Nina
#520323
Getver....krengen...elk wezen heeft zijn nut in de Circle of life....maar van een teek kan ik geen enkel nut inzien! Nou dat wordt weer dagelijkse inspectie.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door