Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door "inge"
#519592
De heren sheltie hebben vandaag kalkoenvlees met een rauw eitje gegeten en vanavond voor het eerst lamsribben. Ze waren dik bevleest dus het ging er achter elkaar in.Morgen weer een dagje CB en dan proberen we donderdag voor het eerst geit. Het gaat lekker zo! ;) Langzaam steeds een beetje meer barf.
Door jon
#519600
;D En......heb jij ook zo genoten van die eerste keer een rib????? Ikke wel hoor, voor ik het wist was ik bijna helemaal aan t barfen en het wordt steeds leuker.!!!!!!
Door Truus
#519993
;D En zo krijg je de smaak te pakken. Telkens wat anders uitproberen en voor je het weet ben je aan het barfen ;D
Door Mevroi Kruim
#520124
Truus schreef: ;D En zo krijg je de smaak te pakken. Telkens wat anders uitproberen en voor je het weet ben je aan het barfen ;D
Ja, het is een hellend vlak ::) ::)

(zie ook de topic over dooie beesten in stukken hakken ;D)
Door 202spots
#520172
Kruimel schreef: Ja, het is een hellend vlak ::) ::)
(zie ook de topic over dooie beesten in stukken hakken ;D)
Maar het is toch wel 'n geruststelling om te weten dat ELKE barfer de zenuwen heeft gehad met de eerste nek of eerste vleugel!!
Ik stond ook met autosleutels in me hand...klaar om 'n eventueel stikkende noodgeval gelijk naar de DA te brengen....en NU??? zie andere topics ;D
Door "inge"
#520285
Met Music is het geen enkel probleem.Dat is een hele rustige eter.Die staat echt te kijken hoe hij zo,n rib of vleugeltje het beste kan kraken.Django is anders,die wil het alleen maar zo snel mogelijk naar binnen werken.Opletten dus!! ;)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#523975
Eerst heb ik flink hier op barfplaats gelezen en dan kun je er op een gegeven moment gewoon niet omheen om zelf je hond iets van bot te geven.(Skik krijgt overwegend KVV) Bij de supermarkt verkopen ze natuurlijk geen kippennekjes dus dan maar een vleugeltje gegeven. En dat ging er zo heerlijk in! Eindelijk een maaltijd die er niet binnen een paar seconden inzat maar lekker een tijdje kauwe ;Dn. Daarna kipkarbonade en nu eet hij heerlijk een drumstickje op! Mijn volgende stap is om botten van andere diersoorten te geven. In ieder geval is het een stuk prettiger voeren dan de brokken die Skik tot zijn 5e maand van mij heeft gekregen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door