Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ike
#519093
Heb ik vorige week een lamskop gehaald......toen ik 't wou geven ging mijn maag toch heel erg raar doen :-X,
die heerlijke tong en dan die tandjes :-X.....het ontbrak er alleen nog aan dat ie me geen knipoog gaf (de oogjes waren wel uit), kon het niet en heb hem weggegooid :-[, toch niet helemaal barfproef ::)
Door Birgit
#519100
Ik moet het je nog na doen hoor ! ;D
Misschien had je je ogen ff dicht moeten doen, nu missen je hondjes toch maar weer wat ;)
Door Lizzy
#519102
;D ;D ;D ;D

Welkom bij de Club ;D!

De eerste lamskop is hier ook in de kliko gegaan.... En laatst moest ik toch ook even slikken toen ik ze hier konijnenkop gaf en ik kon zien dat het een albinootje was geweest :-X :-[!
Door Ike
#519115
Oww, gelukkig, dacht al dat ben ik weer ;D, tot nu toe (sinds september toen we zijn gaan barfen)) eigenlijk nog niet veel gebeurt dat ik lichtelijk onwel werd maar dit :-X :-X
Door Ike
#519116
Birgit schreef: Ik moet het je nog na doen hoor ! ;D
Misschien had je je ogen ff dicht moeten doen, nu missen je hondjes toch maar weer wat ;)
Ike heeft een lekker lappie pens gehad dus das wel goed gekomen :P
Door Ike
#519129
conleeuw schreef: ik loop nog verder achter, ik heb nog geeneens de lef om een lamskop in huis te halen ;D
Nah.. dat ging nog wel, heb wel effe in dat zakkie gekeken,dat was nog om te doen, maar om te geven ....... ::)
Laatst gewijzigd door Ike op di 28 mar 2006, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door karin2
#519132
Ike schreef: Nah.. dat ging nog wel, heb wel effe in dat zakkie gekeken,dat was nog om te doen, maar om te geven ....... ::)

met je ogen dicht de zak leegschudden in de tuin ??
;D ;D ;D
Door tieneke
#519141
conleeuw schreef: ik loop nog verder achter, ik heb nog geeneens de lef om een lamskop in huis te halen ;D
Ik ook niet...terwijl ik in het slachthuis zelf de lamsribben uit een grote stalen bak haalde waar de lamskoppen nog tussenlagen....wist niet hoe ik het had :o ;D ;D
Door mutsie
#519144
Ike schreef: .....het ontbrak er alleen nog aan dat ie me geen knipoog gaf ::)
:D slap hoor.
Een echte barfer staat met z'n bijl in de tuin en hakt hele karkassen in z'n tuin in stukken, waarbij de bloedspetters om z'n oren vliegen.
Vooral moet niet vergeten worden HELE PROOIDIEREN te voeren ;D

Zo kan ik me een beetje afreageren elke week.

De sportschool heb ik dus maar opgezegd....

Karin
Door Mevroi Kruim
#519295
mutsie schreef: :D slap hoor.
Een echte barfer staat met z'n bijl in de tuin en hakt hele karkassen in z'n tuin in stukken, waarbij de bloedspetters om z'n oren vliegen.
Vooral moet niet vergeten worden HELE PROOIDIEREN te voeren ;D

Zo kan ik me een beetje afreageren elke week.

De sportschool heb ik dus maar opgezegd....

Karin

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Helemaal beeld!
Ik heb de bijl besteld, en de overall ligt klaar. Nu de hele prooidieren nog ... voorlopig alleen kippen en konijnen, de lammeren zijn meestal al in stukken.
Zal eens vragen bij de slager of ik korting krijg als ik zelf ga hakken ;D

Heeee .... niche ind e markt! Cursussen voor opgebrande managers: afreageren dmv lijkhakken!
Nu nog een pakkende titel .....
Door Ike
#519299
mutsie schreef: :D slap hoor.
Een echte barfer staat met z'n bijl in de tuin en hakt hele karkassen in z'n tuin in stukken, waarbij de bloedspetters om z'n oren vliegen.
Vooral moet niet vergeten worden HELE PROOIDIEREN te voeren ;D

Zo kan ik me een beetje afreageren elke week.

De sportschool heb ik dus maar opgezegd....

Karin
Hoefde niet eens te hakken, hij was al in tweeen maar toch :-X
Door herder_lover
#519301
Kruimel schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Helemaal beeld!
Ik heb de bijl besteld, en de overall ligt klaar. Nu de hele prooidieren nog ... voorlopig alleen kippen en konijnen, de lammeren zijn meestal al in stukken.
Zal eens vragen bij de slager of ik korting krijg als ik zelf ga hakken ;D

Heeee .... niche ind e markt! Cursussen voor opgebrande managers: afreageren dmv lijkhakken!
Nu nog een pakkende titel .....
teambuilding by corps-chopping
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door