Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Madera
#517499
heb net op de markt konijn gekocht, nu vroeg ik me af of dat onder wild valt en dus eerst 10 dagen ingevroren moet worden...

alvast bedankt!
Door Lizzy
#517500
Dat ligt eraan of het een wild of een tam konijn is ;D. Als het een tam konijn is, kun je het direct geven hoor.
Door Remke
#517508
Ooeeeh konijn. Hoeveel koste het konijn? Welke markt en verkopen ze die vaker? Mijn moeder woont in Dordrecht en ik denk dat ik er via een omweggetje toch maar wat vaker heen ga ;)
Gebruikersavatar
Door Madera
#517530
Remke schreef: Ooeeeh konijn. Hoeveel koste het konijn? Welke markt en verkopen ze die vaker? Mijn moeder woont in Dordrecht en ik denk dat ik er via een omweggetje toch maar wat vaker heen ga ;)
zaterdagmarkt in vlaardingen! de polier... normaal kost konijn daar 6.95per kilo.
ik kreeg m voor 5euro per kilo.. weet niet of t duur is maar t is een heel konijn mat alles erop en eraan (behalve de huid!)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#517557
Die van mij stonden van de week in het bos samen een dood konijn te verorberen! :-X :-X :-X Ik heb er na de tijd trouwens niets "vreemds" aan gemerkt, ontlasting bleef goed.

Maar ja, da's natuurlijk wel een wild konijn en heeft niet 10 dagen ingevroren gezeten, hoop maar dat het niet echt kwaad kan.
Gebruikersavatar
Door Madera
#518074
oke nu staat dat konijn voor volgende week op t menu, moet ik t beessie nog ontdoen van zijn tanden, of kan ik die erin laten zitten??
Door Remke
#518127
Ok bij de turk in de rijnstraat hebben ze ook konijn, da's 6,75 per kilo. Mijn vriezer zit alleen nog heel erg vol...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#518299
*marianne* schreef: oke nu staat dat konijn voor volgende week op t menu, moet ik t beessie nog ontdoen van zijn tanden, of kan ik die erin laten zitten??
Die kun je er gewoon in laten zitten.
Door Laura2004
#518310
Remke schreef: Ooeeeh konijn. Hoeveel koste het konijn? Welke markt en verkopen ze die vaker? Mijn moeder woont in Dordrecht en ik denk dat ik er via een omweggetje toch maar wat vaker heen ga ;)
Verkopen ze dan interessante dingen in Dordrecht? Ik woon er nl naast in Zwijndrecht :D
Door Doedels
#518812
*marianne* schreef: oke nu staat dat konijn voor volgende week op t menu, moet ik t beessie nog ontdoen van zijn tanden, of kan ik die erin laten zitten??
Vandaag had Petr toevallig konijn. Het enige dat overbleef was één tandje ;D
Door herder_lover
#518865
ik kan hier ook konijn kopen, vind eigenlijk de botten wel vrij hard ??? Kost ongeveer 8 gulden per kilo. Dus valt mee (hoewel geit en gehakt is goedkoper).... ;D
Door tieneke
#518959
herder_lover schreef: ik kan hier ook konijn kopen, vind eigenlijk de botten wel vrij hard ??? Kost ongeveer 8 gulden per kilo. Dus valt mee (hoewel geit en gehakt is goedkoper).... ;D
Konijn kost hier 3 euro kg omgerekend,ze lusten het alleen niet >:(
Door Mevroi Kruim
#519287
tieneke schreef: Konijn kost hier 3 euro kg omgerekend,ze lusten het alleen niet >:(
Stuur maar op, hier lusten zowel de honden als de katten het graag!
En de katten kraken de botjes ook, dus zo heel hard vind ik ze niet. Kan natuurlijk zijn dat het jonge konijnen zijn van de Aldi.
Door tieneke
#519289
Kruimel schreef: Stuur maar op, hier lusten zowel de honden als de katten het graag!
En de katten kraken de botjes ook, dus zo heel hard vind ik ze niet. Kan natuurlijk zijn dat het jonge konijnen zijn van de Aldi.
Haha nieuwe handel ;D ;D
Hoeveel kilo? :P
Door Antonia
#519474
Kruimel schreef: Kan natuurlijk zijn dat het jonge konijnen zijn van de Aldi.
Wat is er toch een verschil in het aanbod van de verschillende vestigingen van één leverancier. Ik heb bij de Aldi hier in Zuidbroek nog nooit een konijn gezien.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door