Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door An
#51852
Ik ben nu zo'n 2 weken bezig met voor 80 procent te barfen en voor 20 procent Duck. En ik moet zeggen: Jeetje wat is er met Holmes gebeurt???? ;D

Hij is normaal nogal een brompot, die er altijd wat bijsloft. Hij doet graag dingen hoor maar allemaal rustig. Maar de laatste week lijkt hij wel een andere hond te zijn geworden, vrolijk, speels, actief, lief. Echt een klein wonder ;D Ik had enige verandering verwacht maar zo drastisch dat had ik nooit gelooft. Je weet niet hoe blij ik ben mijn Holmes zo vrolijk te zien weer, dat is echt jaren geleden ;D ;D ;D Ik ben echt overtuigd hoor, ik ga voor geen geld ter wereld meer naar brokken, nooit!!! Normaal was hij na een uurtje wandelen pompaf en hing zijn tong bijna op de grond. Gisteren hebben we bijna 2 uur gewandeld en er is geen pufje uitgekomen ;D

Shaggy die is nog dezelfde maar die was al meer dan vrolijk genoeg voor het barfen hihihihi.

En dan de blik in die ogen als je hun maaltje geeft. Ze zijn zoooooo gelukkig ;D

Ik merk ook dat ze mij plots veeeeeeel interessanter vinden, tja je weet nooit of ik wat vlees heb he ;) (Mijn man vraagt al of hij ze aub is eten mag geven hahahahaha)

Ik wil graag iedereen bedanken die met tot hiertoe hebben geholpen (en me ongetwijfeld nog zullen moeten helpen ;)) Wat jullie voor mijn Holmes hebben gedaan is echt niet te beschrijven! (In het bijzonder Lianne en Vonnie om me aan te zetten om hier te komen kijken ;D)
Door Lizzy
#51887
JOEPIE!!!!!!!!!!! An, dit klinkt goeeeeed! Blije hondjes = blije eigenaren (hihi, zo blij dat ze om de aandacht moeten vechten). Maar wat gaaf he, dat Holmes zoveel actiever en blijer is geworden? Jeetje, da's echt super.

Gefeliciteerd!

Groetjes, Lizzy
Door margreet
#51897
He An geweldig he als je hond ineens veel blijer met je is ;D ;D ;D
Ook hier zijn er sinds de komst van barf veel veranderingen hoor,Nick is totaal van zijn allergie af en onze voorheen sloffende ouwe zeur van 6 :-\vliegt je nu af en toe voorbij als we in het bos lopen.
Gisterenavond op de behendigheid vroeg iemand jemig wat is Nick druk, wat geef je die hond te eten,dus ik zeg oooo vanavond een pond runderlappen en een ons groente een half pond pens en als toetje een lamsribje.
Nou dit had ik beter niet kunnen zeggen,ik werd gelijk van diverse kanten besprongen,ja!!!!!!!!!!dan snap ik dat hij zo druk is,je voert helemaal verkeerd hij krijgt veel te veel eiwitten binnen.
Ik zou er maar gauw mee stoppen en gewoon een goede brok geven.
Ik heb even tot tien geteld en hun toen gewoon gezegd dat ik dat zelf graag uitmaakte en dat hun ook zelf uit mochten maken wat ze hun honden gaven.
Nou daar zou ik nog wel eens van terug komen hoor!!!!!!!!!!
Denk ut nie ;D ;D ;D ;D
Door jeanne
#51969
Geweldig :D

Hier ook nooit meer brok :-X
Ik krijg wel eens de vraag wat voor een brok ik onze hond geef: geen, zeg ik dan. ;D
Maar wat eet ie dan?
Wat iedere hond hoort te eten normaal gesproken; rauw vlees. Je wil niet weten wat er allemaal voor een rotzooi in die brok zit, zeg ik dan.
Moet je ze zien kijken, hahahahahahaha
In het begin ergerde ik me daar aan, maar nu lach ik er alleen maar om, ik weet beter ;)
Door Li@nne
#52090
Geweldig hoor An!!!
Leuk hè dat barfen, ik ben er ook helemaal gek van :D
Ook mijn ouwe ventje van 9 heeft ook weer de energie van een jonge kerel.
Het is geweldig om te zien hoe gelukkig ze hier ook zijn :D
Ik vind het zo erg dat ik er niet veel eerder mee ben begonnen!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door