Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
#518525
Ik ben erachter gekomen dat ik hier wel ergens visolie kan kopen. Maar volgens mij is het levertraan. Het is van het merk Seven Seas. Kent iemand dat? Het bevat in ieder geval veel omega 3....
Door Lizzy
#518531
Het is wel belangrijk dat je checked wat het precies is. Wat je moet hebben is fish-oil of fish-body-oil. En geen levertraan-olie. Want dat bevat namelijk veel vitamine A en D en voor je het weet zit je dat over te doseren.
Door herder_lover
#518535
er zit in:

calcium 140
EVENING PRIMROSE OIL 145 (GLA=omega 6)
GARLIC 125
VITAMIN C (ascorbic acid) 122
VITAMIN E (tocopherol) 94
MULTIVITAMINS 107
Door Lizzy
#518542
herder_lover schreef: er zit in:

calcium 140
EVENING PRIMROSE OIL 145 (GLA=omega 6)
GARLIC 125
VITAMIN C (ascorbic acid) 122
VITAMIN E (tocopherol) 94
MULTIVITAMINS 107
Maar dan zit er dus geen visolie en geen levertraanolie in?

Ik zou deze capsules sowieso niet kopen.... in mijn ogen wil je geen capsules waar al vitamine C en multivitamines en calcium en knoflook in zit...
Door herder_lover
#518547
jaja, daarnaast zit er levertraanolie in (tenminste: pure cod liver oil)

maarja, iets anders is hier niet :(
Door 202spots
#518551
Lizzy schreef: Maar dan zit er dus geen visolie en geen levertraanolie in?
Ik zou deze capsules sowieso niet kopen.... in mijn ogen wil je geen capsules waar al vitamine C en multivitamines en calcium en knoflook in zit...
Dat wilde ik ook net zeggen!! 8)
De caspules Salmon Oil die ik gebruik,heeft alleen maar Salmon Oil, en de Fish Oil, heeft alleen maar FishOil...
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 27 mar 2006, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#518554
herder_lover schreef: jaja, daarnaast zit er levertraanolie in (tenminste: pure cod liver oil)

maarja, iets anders is hier niet :(
Nou, deze zou ik toch echt niet geven, als ik jou was. Dan maar geen visolie. Kun je niet een blikje sardientjes scoren?
Door herder_lover
#518559
Lizzy schreef: Nou, deze zou ik toch echt niet geven, als ik jou was. Dan maar geen visolie. Kun je niet een blikje sardientjes scoren?
jawel, is dat voldoende dan? Ze krijgen hier door hun groenten blikje sardien of fish steaks.... hoeveel mogen ze er dan van hebben en is dat voldoende?
Door 202spots
#518560
herder_lover schreef: jaja, daarnaast zit er levertraanolie in (tenminste: pure cod liver oil)
maarja, iets anders is hier niet :(
Heb je het over de flessen(vloeibaar) of gewoon de capsules?
Capules zijn toch meestal wel te koop????
Door 202spots
#518564
blik sardien zit wel vaak in SOYoil verpakt...en dat is ook niet zo goed...
Door herder_lover
#518565
202Spots schreef: blik sardien zit wel vaak in SOYoil verpakt...en dat is ook niet zo goed...
hmmm, helepppppp, wat dan????
Door 202spots
#518567
herder_lover schreef: er is zover ik gezien heb alleen spul (vloeibaar) van Seven Seas....
Op zoek naar capsules!!! ;D
Door 202spots
#518569
herder_lover schreef: hmmm, helepppppp, wat dan????
Olie d'r afgieten voordat je 't geeft. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door